fat_guy Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 15:29, Anders Leipsland skrev: Quote: On 2002-04-25 15:12, tgrude skrev: Var litt digg det systemet da jeg spilte på nett.. Der hadde de gjort det slikt at visst du satt i ro å campet et par sekunder døde du 5 i hp eller.no. Var litt kewlt..:razz: slikt er teit fordi det forhindrer sniping. Det er et skille mellom sniping og camping (som er to forskjellige ting). Det å ha en sniper eller 2 i laget er ganske viktig dersom begge lagene har rimelig bra team play. forøvrig liker jeg de to nye banene mer og mer :smile: fat_guy: Jo, det med kroppene er riktignok bra, men imho veier det ikke opp for de fordelene campere har fått. ja, jeg er enig.Men nå møter du ihvertfall ikke folk som hopper opp og ned hele tiden sammtidig som de skyter.(det gjør det extremt vanskelig å treffe, enten du sniper eller skyter med maskingevær. det blir nesten umulig. :sad: )En annen ting som er fint med den nye værsjonen er at de zomer inn på den som skøt deg etter at du er død slik at ingen kan holde skjule stedet sitt hemelig for alltid, ikke sant. eller er jeg feil informert (holder nemelig mer med RTCW for tiden) Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 28. april 2002 Del Skrevet 28. april 2002 hvem bryr seg, det er jo et sugent spill uansett, den mest elendige grafikken på jorda, fysikk som er værre en pacman, realsimen er mer elendig enn liero Lenke til kommentar
tfugl Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Nei, CS 1.4 suger, og mer er det egentlig ikke å si om den versjonen. Den er mer campervennlig ja, en ting er at hvis man sitter treffer man drit bra, og nå at pistolene treffer alt utenom det du sikter på når man hopper-som igjen resulterer i stopp når man lander. Piss! Selfølgelig et par bra forandringer, men hvis 1.4 blir det alle skal spille etterhvert legger jeg opp hvertfall. Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Har vært med siden Beta 3.1 og tilbake før det også.. Uansett så har CS blitt helt idiotisk. Man skulle ha balansert det i retning mot cs 6.1. Hvor man faktisk kunne bevege seg og treffe samtidig. slik at de som camper får noe å gjøre. Nå er det jo bare å sitte og vente. Realistisk er det heller ikke. Para, AWM og andre dritt våpen som AG3 skulle ha vært droppet mot andre våpen som faktisk kunne ha stilt opp mot Colt Commando og AK. Dritt CS... Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 2. mai 2002 Del Skrevet 2. mai 2002 Kan ikke fplk få like hva dem vil eller?? Dessuten kan dere fjortiser holde dere lang unna sånne diskusjoner når dere bare kalger hele tiden uansett Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 1.4 sux jeg blir skut i fillebiter av awm hele tiden! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. mai 2002 Del Skrevet 3. mai 2002 Quote: On 2002-05-03 07:58, CS_eR GøY skrev:1.4 sux jeg blir skut i fillebiter av awm hele tiden! Er vel mer DU som suger og ikke CS da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå