RiZLa Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 til alle ihugne cs spillere så slippes cs versjon v 1.4. i kveld kl. 20:00.. Les mer på http://www.hardware.no eller csnation Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 hm.. tror ikke jeg overskriver cs 1.3-katalogen min, akkurat.. sånn som betaen har vært de siste dagene, virker 1.4 HELT på bærtur. mange fine, nye funksjoner, ja, men hoppingen og gåingen kommer til å gjøre spillet enda mer campervennlig. du har alle fordeler når du sitter i ro.. hopper noen ned et lite trappetrinn, vet du hvor de kommer til å stå dønn i ro i et halvt sekund videre. usj.. Lenke til kommentar
RiZLa Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 Nja.. syns d virker bra jeg... Er mer spent på condition zero, det kan bli bra.. Lenke til kommentar
Damrod Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 det at man stopper litt opp etter man hopper er noe DRITT! Det ødelegger kanskje ikke hele spillet men i alle fall ganske mye. synes jeg. >:-( Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Jøss - har CS endelig tatt grep for å gjøre noe med den utrolig teite bunnyhoppinga? Kanskje jeg skal legge det inn igjen da - bare blitt StrikeForce på meg det siste året... --------------------------------- ...and as he cut down his enemies one by one he could hear the cry of the wounded and the dying: LAAAAAAG!!! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 At bunny jumping bekjempes er bra. Liker derimot dårlig at "Dropped bomb blinks red in Terrorist team's radar" og "removed players hearing enemy radio calls" ellers var det noen gode forandringer også. Gleder meg til å prøve :smile: Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Bunnyjumping ble det slutt på da cs1,3 kom. Lenke til kommentar
adyton Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: "removed players hearing enemy radio calls" gjør det jo bare mer effektivt å ghoste.. hvis removed mener døde da elle menes det med at de har tatt bort at fiender kan høre radio calls i nærhetetn? [ Denne Melding var redigert av: adyton på 2002-04-24 15:29 ] Lenke til kommentar
FunC Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-24 15:19, haakon_d skrev:Bunnyjumping ble det slutt på da cs1,3 kom. Ble nok ikke helt orden på det nei... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 bunnyjumping har jeg faktisk ALDRI sett etter 1.3, men det de mener, er vel den overdrevne hoppingen som foregår på de ganske servere. og, fett nok.. jeg liker et sånt stamina-system, sånn at du kan hoppe så og så mange ganger, men så er det slutt, og du må slappe av. men sånn som de har implementert "anti-hoppingen", gjør det at hvis du går ned fra en liten fortauskant, tilter hodet ditt og du blir treiget ned. selv jeg, som er überslapp, klarer å gå ned en fortauskant eller en trapp uten å måtte hente meg inn igjen. at de fjerner muligheten for å høre fiendens radio-beskjeder, er også helt latterlig.. at muting av folk med voicecomm også fjerner det de skriver? helt på trynet.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-24 15:25, adyton skrev:elle menes det med at de har tatt bort at fiender kan høre radio calls i nærhetetn? Var det de mente ja. Quote: og, fett nok.. jeg liker et sånt stamina-system, sånn at du kan hoppe så og så mange ganger, men så er det slutt, og du må slappe av. Stamina? Skal dem innføre det? Kan ikke fordra stamina jeg. Mest fordi det ikke er utvikla noe bra stamina system enda. En Navy Seal bør pokker meg greie å løpe fra CT spawn til T spawn i cs_italy. Dersom du innfører stamina vil du ikke klare dette og det er urealistisk til tusen. _________________ PuSsY cLoSeUp ! [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-04-24 19:01 ] Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Er allerede lagt ut på http://www.tweakup.dk :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-24 19:24, WebKnight skrev:Er allerede lagt ut på http://www.tweakup.dk :smile: ****, den er fjerna :sad: Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Kanskje ikke så rart, de la den ut litt før 1800 ( lasta den ned 1745 :smile: ) og da var siten treig som fy - har sikkert blitt for mye for stakkars Tweakup.dk... Happy Fragging everyone! Forresten noen som vet om servere hvor man kan spille med v 1.4 - har ikke funnet noen ennå.. :sad: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 -- Got it -- _________________ PuSsY cLoSeUp ! [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-04-24 21:14 ] Lenke til kommentar
trøls Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 En grunn til at jeg har foretrukket CS fremfor Day of Defeat er hovedsaklig at CS har mer av den originale Half-Life-følelsen i seg. Når man skal fjerne Half-Life-hoppingen og Half-Life-løpingen, da vurderer jeg å slutte, for HL er HL. Det er en grunn til at CS har blitt foretrukket fremfor andre semi-realistiske skytespill, nemlig at det er CS! Men når det nå prøves å lage det "realistisk", får jeg lyst til å skyte meg selv i hodet med en AWP! Jeg har eid Half-Life i 3 år, 4 måneder, 18 dager og 5 timer. Spilt det i det uendelige, her er det snakk om tusenvis av timer. Vær vennlige, ikke overse meg. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 har eid hl 5år og 5 måneder tror jeg. en del måneder med hl i lan (23 i kjelleren) og MASSE gøy . UT BURN Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-24 12:16, psilocybe skrev:hm.. tror ikke jeg overskriver cs 1.3-katalogen min, akkurat.. sånn som betaen har vært de siste dagene, virker 1.4 HELT på bærtur.mange fine, nye funksjoner, ja, men hoppingen og gåingen kommer til å gjøre spillet enda mer campervennlig. du har alle fordeler når du sitter i ro.. hopper noen ned et lite trappetrinn, vet du hvor de kommer til å stå dønn i ro i et halvt sekund videre.usj.. øy 1.4versjonen er aldeles ikke camper vennelig. De har gjort det slik at kroppene ligger igjen og du kan da se hvor det stårhar stått en campersniper (som er mye av det samme). Det tvinger camperne til å flytte seg for å kunne drepe noen. Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Var litt digg det systemet da jeg spilte på nett.. Der hadde de gjort det slikt at visst du satt i ro å campet et par sekunder døde du 5 i hp eller.no. Var litt kewlt..:razz: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 15:12, tgrude skrev:Var litt digg det systemet da jeg spilte på nett..Der hadde de gjort det slikt at visst du satt i ro å campet et par sekunder døde du 5 i hp eller.no.Var litt kewlt..:razz: slikt er teit fordi det forhindrer sniping. Det er et skille mellom sniping og camping (som er to forskjellige ting). Det å ha en sniper eller 2 i laget er ganske viktig dersom begge lagene har rimelig bra team play. forøvrig liker jeg de to nye banene mer og mer :smile: fat_guy: Jo, det med kroppene er riktignok bra, men imho veier det ikke opp for de fordelene campere har fått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå