Lonely Link Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Hei alle sammen, jeg har et kjempe problem med InterVideo WinDVD 6! Problemet er at jeg ikke kan ta bilder fra film-filer, som for eksempel fra Windows Media Player eller Quicktime, og jeg hadde programmet bare for å ta bilder fra filmer. Det går bare ann å ta bilder fra DVD-filmer men ikke fra trailere. Så jeg håper at jeg får en veldig god tilbakemelding fra dere om hvordan jeg kan ta bilder fra WMP og Quicktime-filer. -Take care- Lonely Link Endret 22. juli 2004 av It's me Lenke til kommentar
hanszpett Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hei alle sammen,jeg har et kjempe problem med InterVideo WinDVD 6! Problemet er at jeg ikke kan ta bilder fra film-filer, som for eksempel fra Windows Media Player eller Quicktime, og jeg hadde programmet bare for å ta bilder fra filmer. Det går bare ann å ta bilder fra DVD-filmer men ikke fra trailere. Så jeg håper at jeg får en veldig god tilbakemelding fra dere om hvordan jeg kan ta bilder fra WMP og Quicktime-filer. -Take care- Lonely Link Last ned Ace Mega Codec Player. Funker fint å ta snapshot fra alle filmtyper med Media Player Classic som følger med pakken. God Natt Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Programvare diskuteres under programvare. Posten flyttes. "WinDVD6 problemer" er ikke en god emnetittel. Bruk hele om nødvendig slik at du kan beskrive best mulig hva du lurer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå