Veyron_ Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Kjøpte K700i for en stund siden på Elkjøp (jada vet de har dårlig service...) og som på så mange andre funker ikke PlayNow menyen. Derfor dro jeg ned til Elkjøp for å høre litt i håp om å få ny mobil som flere andre her har gjort. Men da jeg kom dit og viste en fyr problemet kom han fram til at det var en tjeneste som var operatørbasert og som tydeligvis ikke hadde kommet ut til mitt abbonement. Jeg fortalte ham da at jeg hadde lest om flere andre som hadde fått byttet mobil pga. feil med PlayNow, men servicerettet som elkjøp ansatte er så trodde han ikke på meg og sa jeg skulle vente og se om tjenesten kom etterhvert. Derfor lurte jeg på om noen kan bekrefte/avkrefte om det er som han sier eller ikke. Og hvis ikke, hvordan skal jeg få bevist for han at det ikke er operatørbasert og dermed aldri kommer til å funke på mobilen min? På forhånd takk. Endret 23. juli 2004 av Veyron_ Lenke til kommentar
Veyron_ Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 . ... ..... ....... ......... ... ... Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 http://forum.sonyericsson.no/viewtopic.php?t=3932 <- en del prat om det der. Virker som ingen får brukt det på k700 enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå