Gå til innhold

Problemer med harddisk..

Anbefalte innlegg

Har 2 harddisker. En Maxtor 40GB og en Western 160GB. Etter og ha reinstallert XP så får jeg beskjed om å gå til kontrollpanel for å installere og konfigurere systemkomponentene, når jeg prøver og åpne Western disken. Problemet er at jeg finner ingen feil på denne disken, og "enheten fungerer som den skal". Men når jeg bruker utforsk så får jeg full tillgang til hele disken.. Eneste forandringen etter reinstallasjonen er at disken nå er d: isteden for f:

Som vanlig er dette sikkert en klønete forklaring, men jeg skjønner ikke bedre.. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-10579
Men når jeg bruker utforsk så får jeg full tillgang til hele disken.. Eneste forandringen etter reinstallasjonen er at disken nå er d: isteden for f:

Vil du ikke ha tilgang til hele disken, eller har du partisjonert den i mer enn 1 stor partisjon?

Stasjonsangivelsen kan du endre til D dersom du ønsker det, under "Control Panel" -> "Administrative tools" -> "Computer Managment" -> "Disk Managment".

Lenke til kommentar

Det er den store ja.. Har ikke lagt inn noen registereditering nei. Gjorde vel heller ikke det når jeg satt den inn.

Til info: Denne disken blir kun brukt til nedlasting (odc)

Men hva er registereditering, og hvor finner jeg det..??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...