Jim Rager Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 eg synes Cola smaker bedre enn Pepsi...Men Iste smaker ennda bedre igjen IsTe r0xx0r h4xx0r Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Nix, Coca Cola er best. Iste er bedre en Pepsi Cola, men Coca Cola er fortsatt på førsteplass. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 coca cola er en lan brus.. kofein og sukker sammen gjør den til en perfekt lan brus.. Og det er ikke koffein og sukker i andre brusmerker? Bare sukker, ikke koffein Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Finnes da andre typer brus enn cola som er koffeinholdige. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Cola er noe dritt som har fått så mye oppmerksomhet at alle begynte å drikke det! Nei da, skal ikke rakke alt for mye ned på Cola bare fordi jeg ikke drikker det selv! Men uansett så er Cola som Nokia! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Cola er noe dritt som har fått så mye oppmerksomhet at alle begynte å drikke det! Nei da, skal ikke rakke alt for mye ned på Cola bare fordi jeg ikke drikker det selv! Men uansett så er Cola som Nokia! Faen, du avslørte meg. Eg vil ikke drikke cola, syns det smaker dritt, men gjør det fordi det er kuult. Ingen aksepterer meg for den Schweppes-drikkende gutten jeg er, så jeg later som jeg liker cola. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Cola er noe dritt som har fått så mye oppmerksomhet at alle begynte å drikke det! Nei da, skal ikke rakke alt for mye ned på Cola bare fordi jeg ikke drikker det selv! Men uansett så er Cola som Nokia! Faen, du avslørte meg. Eg vil ikke drikke cola, syns det smaker dritt, men gjør det fordi det er kuult. Ingen aksepterer meg for den Schweppes-drikkende gutten jeg er, så jeg later som jeg liker cola. Var ikke akkurat det jeg mente pluss at jeg trakk det tilbake... Det jeg mente var at Cola er blitt en så vanlig drikke og en får den nesten uansett hvor en er! Derfor har de fleste drukket den, så drikker de den en gang til, så begynner de å like den og så blir de eventuelt avhengige! Derfor er Cola som Nokia! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå