Nilsen Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 coca cola er en lan brus.. kofein og sukker sammen gjør den til en perfekt lan brus.. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 coca cola er en lan brus.. kofein og sukker sammen gjør den til en perfekt lan brus.. Og det er ikke koffein og sukker i andre brusmerker? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 coca cola kommer fra orde kokain Incorrect. Coca Cola var først ment som en medisin, og tok navnet fordi blandingen inneholdt Coca-planten og Cola-nøtter. Så vet du det.. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 coca cola kommer fra orde kokain Incorrect. Coca Cola var først ment som en medisin, og tok navnet fordi blandingen inneholdt Coca-planten og Cola-nøtter. Så vet du det.. Coca-planten, eller Kokablader som de bruker i Coca Cola, inneholder orginalt kokain. Coca Cola fjerner kokainet, men har ikke alltid gjort det. Les tråden! Merk: Kokablader/plante Kolanøtter Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Coca-Cola er laget av samme produsent som Fanta! Som jeg mener er den eneste grunnen, bortsett fra at det smaker godt, til at Coca-Cola har rett til å eksistere! Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Coca Cola er vel laget av The Coca Cola Company... Synes de bør boikottes jeg, de gjør så mye drit i verden. Eksempel: Kjøpte opp vannrettighetene i en landsby i Afrika for å lage Coca Cola. Det tar to liter vann for å produsere én liter Coca Cola... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Jeg er rød, jeg. Fiksa. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Jeg er rød, jeg. Fiksa. Selvsagt Endret 23. juli 2004 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
Sarion91 Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Enig med flodhest, coca cola er digg! Lenke til kommentar
bandoola Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Coca Cola var opprinelig en hostesaft. Men den ble tykkere og seigere enn planlagt og man prøvde å tilsette vann og kullsyre (og sannsynligvis en god dose sukker). Mannen som oppfant Cola hadde kokain i fordi han mente dette var en vidunder medisin. Mannen fikk ikke solgt brusen og solgte formelen for en liten sum penger. Coca Cola ble markedsført og solgt i store mengder, alt dette skjedde rundt 1880 og ved årshundreskiftet 1800 - 1900 ble koakainen tatt ut av brusen. Coca Cola var lenge eid av mormonerne men er idag et stort multinasjonalt selskapsom utnytter fattige mennesker verden over. Det er billigere å kjøpe cola enn vann mange steder i Afrika og dette fører til at det blir kjøpt cola og man blir underærnerte og tennene råtner. Coca Cola er også det produket som har høyest merkeverid i hele verden, 40% av salget til Coca Cola er salg av merke, ikke produkt. Det vil si at folk kjøper det fordi det er kult ikke fordi det smaker godt. I USA ble på 80-tallet gav man en gruppe av befolkningen en smakstest på pepsi og coca cola og det viste seg at flere likte pepsi enn cola. Jeg har ikke drukket Coca Cola produkter på over et år og oppfordrer alle til å kutte ned på colaforbruket sitt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Jeg foretrekker glatt cola foran pepsi. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 Coca Cola er utrolig godt, men ca like sunt som det høres ut.. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 eg synes Cola smaker bedre enn Pepsi... Men Iste smaker ennda bedre igjen Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Coca Cola var opprinelig en hostesaft. Men den ble tykkere og seigere enn planlagt og man prøvde å tilsette vann og kullsyre (og sannsynligvis en god dose sukker). Mannen som oppfant Cola hadde kokain i fordi han mente dette var en vidunder medisin. Mannen fikk ikke solgt brusen og solgte formelen for en liten sum penger. Coca Cola ble markedsført og solgt i store mengder, alt dette skjedde rundt 1880 og ved årshundreskiftet 1800 - 1900 ble koakainen tatt ut av brusen. Coca Cola var lenge eid av mormonerne men er idag et stort multinasjonalt selskapsom utnytter fattige mennesker verden over. Det er billigere å kjøpe cola enn vann mange steder i Afrika og dette fører til at det blir kjøpt cola og man blir underærnerte og tennene råtner. Coca Cola er også det produket som har høyest merkeverid i hele verden, 40% av salget til Coca Cola er salg av merke, ikke produkt. Det vil si at folk kjøper det fordi det er kult ikke fordi det smaker godt. I USA ble på 80-tallet gav man en gruppe av befolkningen en smakstest på pepsi og coca cola og det viste seg at flere likte pepsi enn cola. Jeg har ikke drukket Coca Cola produkter på over et år og oppfordrer alle til å kutte ned på colaforbruket sitt ... 1929 ... Pirke ... Like etter århundreskiftet (1929) begynte selskapet å fjerne kokainen ifra kokabladene før produksjon og reduserte mengden koffein. Info. er hentet fra Wikipedia.no Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Pepsi er voldtatt Coca Cola. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Cola inneholdt kokain fram til 1913, da måtte de skifte til koffein etter en rettsak, Cola var egentlig ment som en medisin mot hodepine Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 cola kan smake egentlig ganske mye, varm cola er litt vondt, noen ganger smaker kald cola helt guddommelig, noen ganger er det bare godt. men en ting er sikkert, det er den beste brusen en får.. elske coca-cola att det gir hull i tennene er oppskrytt, drokki sikkert i snitt 0,5 liter om dagen de siste 10 årene å jeg har enda ikke hatt hull i tennene. tannlegen sa jeg hadde kjempe fine tenner sist Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Pepsi er voldtatt Coca Cola. LOL Edit: hva er pepsi max da? voldtatt muggen cola ?? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Pepsi er voldtatt Coca Cola. LOL Edit: hva er pepsi max da? voldtatt muggen cola ?? Pepsi Max? Bukkakke cola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå