LarsP Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 syns litt synd på han jeg han var yo ærlig da men forrige gang han ble utestengt fikk han 10 dager mer syns han skal få 10 dager mindre nå uansett har dem ikke en jævla bevis på at han har gjort det tenk om han bare kødda da! kan ikke bare utestenge han helt uten grunn stakkars kar ass. hadde jeg vært her så hadde jeg sprengt hw.no moderatorene har ikke rett til å utestenge han, siden dere utestengte han hva var nicket hans? kansjke han lånte passordet til noen? Men moderatorer finn ut hva nicket hans var under utestengelen vis ikke så la stakkaren komme inn? min første innlegg her pleier bare å lese , men har syntes jeg litt synd på salte aper (sikkert mange skrivefeil legger på sofaen å skriver så ser nesten ikke hva som står på skjermen oker ikke å skjekke heller) Edit:skrivefeil Hmm. Edit er en fin ting. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (sikkert mange skrivefeil legger på sofaen å skriver så ser nesten ikke hva som står på skjermen oker ikke å skjekke heller) ehm Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 :!: Hvilken tråd? :!: vet ikke hvor. men det var pga denne tråden i alle fall: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=255622 Noe som er et gullkorn i seg selv (les alt) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) (sikkert mange skrivefeil legger på sofaen å skriver så ser nesten ikke hva som står på skjermen oker ikke å skjekke heller) ehm han editet innlegget sitt etterpå da. edit: og det var ETTER han skrev det der. Endret 21. juli 2004 av LarsP Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg stemmer for at "yo" ersatter "jo" i det norske språket. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 henne: "det er ikke slik det fungerer, kjære" han: "YO, BIATCH!" Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 :!: Hvilken tråd? :!: Prøve søkfunksjonen på forumet kanskje? http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=266576 Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Vet ikke om det er fordi det er sent på kvelden, men den editen der fikk meg til å brøle av latter. :!: Snakk om lathans, bare understreker at det faktisk ER masse tyrkleifer der. ^^ Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (endret) så humorren i de menn brøllte ike av lattter.. edit: skrivefeill Endret 25. juli 2004 av Ingar Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 (sikkert mange skrivefeil legger på sofaen å skriver så ser nesten ikke hva som står på skjermen oker ikke å skjekke heller) ehm Synes synd på folk som må lage slike unnskldninger. De vet jo selv at de IKKE ligger på sofaen og skriver. :!: Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 hvis du ikke ser hva du selv skriver, kan det bli stress å lese andre poster osv... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 hvis du ikke ser hva du selv skriver, kan det bli stress å lese andre poster osv... ok..hvis du sier det så... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Leste dette selv i går, synes det var ganske morsomt! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 AHAHAHHHAHAHAHA :!: :!: :!: :!: trur han må få tilbake skolepenga sine jeg Edit: eller i prøve og følge med i timene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå