Zeph Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Eg meiner å huske at det var tester av CRT-skjermer før på hw.no. No er det berre LCd. Er det berre eg som rotar eller har dei forsvunne? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 I alle fall har det ikkje vore CRT tester det siste halve året på hw. Og den gruppa som har tatt skjermtestene, enden, ovind_dahle, vammaveien og meg sjølv har ikkje vore så interessert i å teste CRTer ut frå praktiske grunner (plass, tyngde o.l Det er ein del lettare å ta med ein 21" LCD til og frå posten enn ein 21" CRT, som eit eksempel). Men at ein CRT blir testa av LCD gruppa er ikkje usansyleg men når det blir har me ingen plan for. Mest sansynleg ville noko slikt bli tatt i lag med eit av dei større skjermtesthelgene våre, då CRTen ville blitt brukt som ein test referanse. mvh janEirik Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Gamle tester kan (inntil videre) leser her: http://www.hardware.no/tester/ . De kommer forhåpentligvis inn i databasen med tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå