mulder99 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 hei Vet ikke om dette er det rette forumet å spør etter hjelp om sånt, men jeg prøver alikevel.... Norton klarer ikke å slette dette viruset som ligger under; windows/system32. Virusprogrammet får ikke tilgang til å slette det. Med scaning av maskinen finner Norton ingenting, men det er som en "virus alert" den kommer poppende opp... HJELLLLPPPPPPPPPPPPPPPPP Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Slå av windows system restore Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Flyttest til rett forum. Virus ting skal i programmer / sikkerhet. Ikkje internett & nettverk. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Slå av windows system restore Er ikke sikkert det er det som er problemet.. Var en kar på jobben min i dag som hadde samme greia. Er det en dll-fil det er snakk om? Isåfall kan du overføre eierskapet av filene på C: til deg selv, og bli kvitt problemet. Endret 21. juli 2004 av Oovz Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 System Restore er jo kjekt å ha da....har ihvertfall jeg funnet ut. Sparte mange timers reinstallasjon med System Restore. mvh Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå