thomasw Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 noen som kan hjelpe meg med å utrydde myggen fra denne verden? er så forbanna lei myggstikk som klør nå BLÆÆÆH hva skal vi gjøre? skyte de med ak?? hmm det har jeg ikke tenkt på før!! HJELP!!! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Minner meg om når Mao utryddet spurven fordi den spiste opp avlingene Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 næmmen,, jeg har en ide. istedet for å whine over mygg stigg.. bruk MYGG-SPRAY!! meget smart... eller sånne der mygg servietter.. Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 næmmen,,jeg har en ide. istedet for å whine over mygg stigg.. bruk MYGG-SPRAY!! meget smart... eller sånne der mygg servietter.. Også kan man bruke EDIT istedenfor dobbelposting? Huff, tror du jeg orker å gå å stinke myggspray, så får du drømme vidre.. den myggsprayen jeg har stinker hvertfall.. eekkkkelt.. Lenke til kommentar
skilli Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 kjøp deg noen bokser med mygg-spray Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Sist noen frsøkte utrydde myggen endte det med at nesten alle fuglene døde ut og at myggbestanden tok helt av siden den ikke hadde noen naturlige fiender... Lenke til kommentar
farke Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Sist noen frsøkte utrydde myggen endte det med at nesten alle fuglene døde ut og at myggbestanden tok helt av siden den ikke hadde noen naturlige fiender... Jaha? Når var så dette? Tviler på utsagnet ditt over, da øyenstikkere og fisk er myggens uovertruffent største naturlige fiender. Endret 21. juli 2004 av farke Lenke til kommentar
knutby Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Vi får laste en atomrakett med myggspraykonsentrat å sprenge den i atmosfæren over hvert land. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Vet ikke når det er, men om 1 av 3 typer naturlige fiender forsvinner gjør det nok ganske mye. Det at det var mygg kan nok tas med en klype salt, da jeg ikke husker om de var mygg eller klegg eller noe annet, men det jeg ville illustrere var at det ikke alltid er lurt å kødde med balansen i naturen... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hmm, man klusser ikke med Guds skaperverk. Slik er det bare. Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Hmm, man klusser ikke med Guds skaperverk. Slik er det bare. Hmm da får jeg vel klusse med Gud, siden han skapte det jævelskapet? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hmm, man klusser ikke med Guds skaperverk. Slik er det bare. pff.. hvorfor tror du han skapte mennesket hvis det ikke var for å kødde med alt på jorda? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Vet ikke når det er, men om 1 av 3 typer naturlige fiender forsvinner gjør det nok ganske mye. Det at det var mygg kan nok tas med en klype salt, da jeg ikke husker om de var mygg eller klegg eller noe annet, men det jeg ville illustrere var at det ikke alltid er lurt å kødde med balansen i naturen... Sikker på at du ikke tenker på Mao historia? Bøndene i Kina var plaget med at spurv åt opp mye av avlingen, så Mao bestemte at spurven skulle utryddes og ba alle kinesere om å skyte spurv, mot en liten dusør per spurv. Det endte med at spurven ble utryddet. Men siden spurven også spiste gresshopper, så skøyt gresshoppebestanden i været og Kina fikk ett stort problem med enorme gresshoppesvermer. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Da jeg var i Tyrkia for noen år siden, satset de så tungt på turisme at de skulle utrydde myggen. De la visst egga sine i kloakken, derfor kjørte det en bil hver dag som sprayet noen giftstoffer ned i kloakken. Det funket fint, jeg fikk ikke ett myggestikk mens jeg var der, men det er jo nødt til å føkke opp næringskjeden litt? Lenke til kommentar
farke Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Vet ikke når det er, men om 1 av 3 typer naturlige fiender forsvinner gjør det nok ganske mye. Ikke når det gjelder mygg og fugl. Fugler gjør godt under en promille innhogg i myggbestanden, det som dreper flest mygg er øyenstikkerlarver og fisk som spiser myggegg mens de fremdeles ligger i vann. Endret 21. juli 2004 av farke Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Mygg er noe dritt ja! Hvilket annet insket/fyr spiser den drittet da? Borsett fra fisk men de foretrekker jo fluer. Må få kjøpt meg noe mygg greier. Var ute isted og gikk fanken ikke ann å være ute uten å bevege seg fort. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Av en eller annen grunn er jeg mer lei av klegg/blinding. De kommer ikke så ofte, men når de først sitter der. OUCH! Lenke til kommentar
thomasw Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Av en eller annen grunn er jeg mer lei av klegg/blinding. Klegg vet jeg ikke hva er engang, men kanskje det var det som hadde bitt/stukket (eller hva enn det gjør) meg på armen.. kom hjem en dag, så at det var rødt som f et sted på armen og dagen etter var det hovna opp. lagt seg en stor kul der liksom, men den var borte etter 3-4 dager.. kan det ha vært klegg? som sagt; vet ikke helt hvordan kleggen ser ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå