jihn Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hei, kammerat av meg fikk seg ny ram i går. Han kjøpte en 512 pc 3200 twinmos, fra før har han 2*256 pc 3200 twinmos brikker. Det går helt fint å komme inn i windows, men det å prøve å åpne programmer går helt galt. Maskinen restarter seg selv med en gang. Dette skjer uansett hvilket program han prøver å åpne, fatter ikke riktig hva som er feilen... Noe galt med den nye rammen eller? MvH jihn og E||ution PS: Jeg kan ikke gi noe mere specc fordi E||ution er på jobb...og jeg sitter hos meg selv. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hva slags Hovedkort har du? Noen hovedkort har veldig store problemer med enkelte typer TwinMOS RAM, dette kan cause sudden restarts for enkelte Hovedkort... ¨Prøv med en annen RAM (et annet merke) Lenke til kommentar
Kosmos Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg hadde store problemer med dette selv! Endte med at Komplett byttet hovedkort og ram, jeg fant ikke ut hva det var, men de sa at det var problemer mellom ram(twinmos) og hovedkort(abit)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå