Hr. Jenssen Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) http://ps2.gamespy.com/playstation-2/metal...r/532018p1.html Gamespy skrev at det var ALT de visste om det nye MGS spillet... Endret 21. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 zanzibar...here we come! mye av dette visste jeg fra før, men tusen takk for linken!!! ps: tror ikke det er en jungel,men en skog. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 gleder meg sykt ass...kanskje vi får se noe til greyfox(ninja)? legg ut en link i morra og a! noen har sett e3 traileren som vet hva det med motosykkelen er? skjønte ikke helt hvem han fyren var, men kult at han snakka om vice city! ps: visste jeg hadde rett om det med big boss og øyet. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 så e3 2004 traileren akkurat....den klikker!!! raiden er med er nok mange spm vi får svar på når dette spillet kommer. filmer og sånn: www.konamijpn.com/camouflage/index.html Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Hvortid har Kojima tenkt å lage etterfølgeren til "Sons of Liberty"? Hvortid skal man finne ut identiteten til Patriotene??? Endret 21. juli 2004 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 gleder meg sykt ass...kanskje vi får se noe til greyfox(ninja)? Ninja Han fikk jo gjennomgå i Mgs da, bra gjort å overlevd det. Vi får bare håpe.... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 ENDA MER INFO!!!! : http://ps2.gamespy.com/playstation-2/metal...r/532018p5.html Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Spennede lesing Gleder meg som en liten gutt til spillet kommer ut. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 gleder meg sykt ass...kanskje vi får se noe til greyfox(ninja)? Ninja Han fikk jo gjennomgå i Mgs da, bra gjort å overlevd det. Vi får bare håpe.... dette skjer ca. 40 år før mgs da.... takker for info! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) gleder meg sykt ass...kanskje vi får se noe til greyfox(ninja)? Ninja Han fikk jo gjennomgå i Mgs da, bra gjort å overlevd det. Vi får bare håpe.... dette skjer ca. 40 år før mgs da.... takker for info! Vær så god! Men det er jo litt teit at Snake er i samme alder når dette foregår på 60-tallet! Han revolver-dude'n (husker ikke navnet hans i farten) er jo ung, eller er det han Jeg så i allefall en person som lignet fryktelig på han, på en av videoene... Hvis det er han, hvorfor er da han yngre, men IKKE snake??? EDIT: var det ikke Ocelot han het??? Endret 22. juli 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
jackson Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Så slettes ikke verst ut dette, er selv hardcore MGS fan, og gleder meg som den ungen jeg er! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Du spiller ikke som Snake, men hans far Big Boss! Derofr ser han ung ut. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) "far", snake er jo en slags kloning av han. sjekk linken min for de filmene. de er råe ass. http://www.konamijpn.com/camouflage/index.html Endret 22. juli 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 "far", snake er jo en slags kloning av han. sjekk linken min for de filmene. de er råe ass.http://www.konamijpn.com/camouflage/index.html Skulle gjerne sett dem, hvis jeg bare ikke allerede hadde sett dem ti tusen ganger fra før... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 ¨hehe...er verdt en liten titt til da...prøve å finne ut hvorfor "raiden" er med....sjekk e3 2004 videoen, den er best! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 gleder meg sykt ass...kanskje vi får se noe til greyfox(ninja)? Ninja Han fikk jo gjennomgå i Mgs da, bra gjort å overlevd det. Vi får bare håpe.... dette skjer ca. 40 år før mgs da.... takker for info! glemte helt det Da får vi vel kanskje se noe til ham.....var det ikke under denne krigen han "falt" da? Veldig lenge siden jeg har spilt det, så IKKE stol på noe som kommer fra meg Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 gleder meg sykt ass...kanskje vi får se noe til greyfox(ninja)? Ninja Han fikk jo gjennomgå i Mgs da, bra gjort å overlevd det. Vi får bare håpe.... dette skjer ca. 40 år før mgs da.... takker for info! glemte helt det Da får vi vel kanskje se noe til ham.....var det ikke under denne krigen han "falt" da? Veldig lenge siden jeg har spilt det, så IKKE stol på noe som kommer fra meg Nei han døde i Zanzibar i 1999 Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hehe, Noe sier meg jeg burde vippe fram Mgs og spille gjennom det igjen, tror jeg prøvde meg på det vanskligste, men tapte mot Ocelot og gav opp Meryl. Så da gadd jeg ikke mer Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 hehe...har runda det ca. 10 ganger, men tror ikke jeg gadd å prøve det vanskligste. Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 så e3 2004 traileren akkurat....den klikker!!! raiden er med er nok mange spm vi får svar på når dette spillet kommer. filmer og sånn: www.konamijpn.com/camouflage/index.html Skal han i det hele tatt lage det? Her står det jo at Kojima tenkte å gi seg etter MGS: 2. Men alle som har rundet MGS:2 må da mene at det ser ut som det skal (og bør) komme en etterfølger. Historien er jo ikke ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå