Rave670 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Prøvde og logge meg inn på telenor sine sider med mitt gamle nr og passord. (en annen som har nr nu). Og det gikk fint det... Så nå kan jeg sende mms og sms som bare det...!! Skifte navn på bruker osv... jaja Dårlig av TELENOR!!! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Da har vel du bare gitt bort nr ditt uten at dere har registrert en overdragelse eller? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 er vel streng tatt ikke telenor sin feil.. Det har ikke skjedd annet enn at du har gitt bort nr. ditt uten å gi beskjed til telenor. For når de resetter kontoen så må passorde settes på nytt.. og vips du har ikke tilgang Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Hadde ikke brukt nr mitt på en god stund, så telenor stjelte det.... Så jeg har ikke gitt det bort. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 heh..i såfall er dette hva jeg kaller en skikkelig sikkerhetsglipp. Minner meg om hotmail.com som ga bort gamle ledige mail-adresser...og folk som registrerte seg med de og skulle bruke msn fikk opp de gamles kontaktlister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå