Naasaa Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Da jeg kikket på 3dfxcool sine sider her om dagen fant jeg dette kabinettet og må bare si at det er noe av det råeste jeg noen gang har sett, vurderer å kjøpe det! Er det noen som har synspunkter eller erfaringer med dette kabinettet?? Lenke til kommentar
NemoKing Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Men er det noe kvalitet da? Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Yeong Yang, skal være bra. Jeg her lett etter en norsk importør lenge! Har lest litt tester og mods rundtomkring og dem ser ut til å være solide saker. Nå vet jeg ikke om jeg vil ha lian-li 6277 eller dette. Ble gira på cube-kabinetter første gang jeg så et, husker jeg ikke feil var det lillebroren til dette Edit: Noen andre en meg som syntes kabinettet så gigantisk ut på bildene? Høyden er faktisk bare 411mm. Endret 21. juli 2004 av PumpAction Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Alt for stort og klumpete, spør du meg.........Synes ikke det var det minste stilig...........18 kg...!! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 ..18 kg...!! Bare 18 kg og så er det til og med hjul på det! Seriøst, hvor tungt er et Chieftec fulltower i stål? Har et slik i kjelleren nå, og når det blir fullt av disker var jo dette ikke dumt. Er vel ikke SÅ mye tyngre. Slakt goped`en og sleng inn motoren i dette kabinettet, og røsk ei pute av en hagestol og sleng oppå. Så slenger du deg selv oppå der igjen, og kjører til lan`et med kabinettet...og all bagasjen får du plass til inni... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 jøsse pokker, husker jeg kikka på det der en gang! du får noe sånt som 16 disker inni saken, helt sprøtt! hmm, 2100, jaja. har ett bra midi tower nå så jeg kommer ikke til å skifte det ut... Lenke til kommentar
v0id Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 18KG er da ingenting, det er jo like mye som ett Chieftech Midi. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Disse harddisk lysene foran,, hvordan fungerer de? Er det en diode til hver IDE - kabel? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 18KG er da ingenting, det er jo like mye som ett Chieftech Midi. Ja, jeg har et Chieftec Bigtower - og det er blytungt.......nesten verre å få på rygg enn ei dame.......... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 ...nesten verre å få på rygg enn ei dame.......... Damer kommer også i m-atx, medium og full og muligens server. Klart at m-atx er lettere å håndtere, men skal du ha noe skikkelig grovarbeid gjort trenger man kraftige saker... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå