FoxMulder Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Fikk nettopp det geniale 'det ringer'-lydklippet tilsendt til min T630 fra en kompis med lik tlf. Men vi får altså bare spilt det av, ikke brukt det som ringelyd. Er vel dessverre sånn at den modellen ikke støtter lydklipp som ringelyd, men vet noen om en måte å få konvertert det til ett akseptabelt format? En kollega har en Nokia 6600 og der funker det fint.... Any help would be greatly appreciated! (Men ikke foreslå å kjøpe Nokia!! Holder meg til SE eller Siemens ut livet. Nokia sucks big time!!) Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Kjøp K700, der kan du ha lydklippet ditt som ringelyd, i tilleg til mp3 midi å vanlige tona....!! Ukens tilbud på komplett til 3395,- SonyEricsson K700i Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Telefonen skal vel takle det så lenge det er i mid format. Og sansynlegvis ikkje over ein viss storleik. Gå inn på mine lyder og trykk på mer i stadenfor spill av, då skal du kunne sette melodien som ringetone. mvh JanEirik Endret 21. juli 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Midi e jo bare forskjellige tona, vanskelig å få prata da...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå