Gå til innhold

Kopiere filer i windows

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kopiere filer fra en disk til en annen, finnes det noe bra program for det?

Problemet med explorer er at den stopper hver gang den finner en fil som den ikke kan kopiere. Vil gjerne ha et program som bare ignorerer det og fortsetter til neste fil.

Bruker vanligvis ikke windows, så er ikke helt vant til den problemstillingen at OSet nekter deg å kopiere en fil selvom du er root :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Hvis fila er i bruk, eller du ikke har lese-rettigheter til den, så kan den vil ikke kopieres, nei. Hva slags filer er du vil kopiere?

2. Har et lite program her som heter "robocopy". Husker ikke hvor jeg fik ktak i det så du får google litt etter det. Vet ikke om det er bedre men du kan prøve.

3. Du kan bruke backup programmet i windows (start - kjør - ntbackup) . Ta backup til fil og ta retore inn der du vil ha kopien.

4. Hva slags Windows-versjon er det snakk om?

Lenke til kommentar

hmmm, root i Windows? trodde bare Linux hadde det jeg. du kan jo prøve å kopiere fila i safe mode da, se hva som skjer hvis du gjør det. selv har jeg aldri hatt noe særlig problemer med å kopiere filer i Windows.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...