Gå til innhold

Win xp hva skjer under instalasjonen

Anbefalte innlegg

Jeg har en Compaq Presario 7474, Jeg har nettopp lagt inn win 98 på nytt og hardisken har blitt helt clean. Men I går da jeg skulle legge inn Win XP fra dvd-romen gikk det helt fint den la inn noen filer og restarta PC-en for og fortsette. Det starta med at det sto 2 valg ene var instalere "windows xp pro" eller avslutte, jeg tok instaler. Det kom så opp en blå kjerm og i høyre hjørne sto det instalere windows, den la inn drivere og automatisk og så ble skjermen svart og det blinket en hvit understrek i venstre hjørnet med dette jobbet den ikke mer.

Vil dere hjelpe meg med dette problemet......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du booter fra dvd-romen må du passe på at du IKKE skal installere win-xp hver gang maskinen restarter.. Hvis du er midt i installasjonen(som du sa) og maskinen skal restarte, så må du velge avslutt på boot menyen til dvd-romen, ellers vil den prøve å legge inn xp fra begynnelsen igjen. Velger du avslutt, så fortsetter forhåpentligvis installasjonen.

Lenke til kommentar

Den blinkingen er, som 2 andre også har sagt, en del av installasjonen, dette kan ta en gooood stund, så lenge den blinker bruker alt å være bra, det har jeg funnet ut av erfaring :smile:

Hvis ikke kanskje du har en korrupt/dårlig cd?

Lenke til kommentar

Hei, så bare at du hadde et desktop optical mus- og tastatursett. Har tenkt å kjøpe meg det selv og lurer derfor på hvordan du synest det fungerer? Er det bra til spill?

[ Denne Melding var redigert av: rvbakken på 2002-04-24 11:06 ]

Lenke til kommentar

Bruker bare tastaturet til spill. Ved siden av har jeg nemlig en Dual Optical som jeg bruker til spilling :smile: Tastaturet funker bra til spill, og har ikka lagget noe på Q3, UT eller noe raskt spill. Musa derimot er litt for tung og treg for spilling synes jeg

Lenke til kommentar
Quote:

On 2002-04-24 11:05, rvbakken skrev:

Hei, så bare at du hadde et desktop optical mus- og tastatursett. Har tenkt å kjøpe meg det selv og lurer derfor på hvordan du synest det fungerer? Er det bra til spill?

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: rvbakken på 2002-04-24 11:06 ]</font>

jeg er hjempe fornøyd.musa bruker en del batterier,alltid ha en pakke i reserve.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...