Gå til innhold

Innlogging "Mine Sider" hos Mobyson virker ikke


Anbefalte innlegg

Feilmelding hele tiden siden forrige uke: "Vi har støtt på noen problemer i sluttføringen av mine sider og har måttet stenge tilgangen til dem inntil videre. Vi jobber på spreng og regner med å være i mål i løpet av dagen."

 

Mobyson: Ikke skriv det, dersom dere ikke klarer det. Det er bare irriterende. Skriv heller at dere ikke vet når dere får ordnet dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kunne du ikke sendt dem en mail istedenfor å ta det opp på et "public" forum? Det er blitt altfor populært å slenge dritt om bedrifter på dette forumet. En uting spør dere meg...

 

des,OUT!

Hvis koblingene i hjernen din oppfattet det som drittslenging, så får det bare være :) Jeg bryr meg ikke nevneverdig om hva du synes likevel.

Det er faktisk lov å diskutere BÅDE positive og negative ting med bedrifter.. ikke bare skryte bedrifter opp i skyene. Mobyson har ikke fikset "Mine Sider" enda.

 

Og ja, jeg har sendt de en mail - og svaret er det samme. Og det har seg slik at bedriftene selv er tilstede her på amobil.no sine forumsider, så det er faktisk ikke så upassende å nevne det her.

 

 

@Coolchili: Hvis det er meg personlig du sikter til, så er ikke alle de 1028 flere innleggene mine enn dine, som jeg har skrevet, fulle av drittslenging.

Endret av jendor
Lenke til kommentar
Hvis koblingene i hjernen din oppfattet det som drittslenging, så får det bare være :) Jeg bryr meg ikke nevneverdig om hva du synes likevel.

Auda, tråkket jeg deg på tærne nå da?

 

Og ja, jeg har sendt de en mail - og svaret er det samme. Og det har seg slik at bedriftene selv er tilstede her på amobil.no sine forumsider, så det er faktisk ikke så upassende å nevne det her.

Og vitsen med å poste her når du allerede har fått beskjed av Mobyson var? Foruten å slenge dritt?

 

På en annen side, jeg driter i det... :yes:

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
Auda, tråkket jeg deg på tærne nå da?

 

På langt nær, gutten min.. selv om du sikkert ønsket innerst inne at du gjorde det.

 

Og vitsen med å poste her når du allerede har fått beskjed av Mobyson var? Foruten å slenge dritt?

 

Informere andre, kanskje? Men bare gå rundt og tro at jeg slenger dritt - det passer meg utmerket... :p Det store spørsmålet er vel heller hva vitsen med dine innlegg er? Foruten å slenge dritt til andre brukere?

 

Og - det er ikke noe poeng i å fortsette diskusjonen så lenge du ikke klarer å holde deg til emnet.

Lenke til kommentar
På langt nær, gutten min..

:hmm:

 

Dersom du har sett webshoperfaringer forumet så skjønner du hva jeg mener, jeg prøvde ikke å tråkke deg på tærne, men snarere belyse et punkt som er blitt dagligdags på dette forum. En uting som vi kan klare oss foruten.

 

Det er meg såvidt opplyst at Mobyson er i oppstartsfasen, er det ikke da akseptert at de har visse problemer? Ingen har "disset" komplett.no for sine problemer ved oppdatering av retur systemet sitt. Hvorfor da sparke noen som prøver å komme seg opp?

 

Det er godt mulig dine hensikter her var redelige, men det er ikke like lett å oppfatte det.

 

des,OUT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...