Knutinsen Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg har kodet noen DVD-filmer til DivX4.12 med brukbart resultat, men jeg har problemer med en film. Det er filmen "Det største i verden" (norsk), der jeg får et hopp i bildet cirka en gang pr. sekund. Jeg har brukt 25fps som skal være riktig for PAL, men jeg har også forsøkt å overstyre til NTSC, men med samme resultat. Jeg har kodet både med 1-pass og med 2-pass, men ingenting hjelper. Hvis jeg spiller av vob-filene fra harddisken, er blidet helt bra, så problemet oppstår i selve kodingen. Noen som har vært borti dette problemet? Jeg bruker FlaskMPEG 5.94. Lenke til kommentar
Knutinsen Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 Er det ingen som kan hjelpe meg med dette da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: Knutinsen skrev (2002-04-24 23:09):Er det ingen som kan hjelpe meg med dette da? Bytt Rip-program. Anbefaler Ripitall http://www.divx-digest.com Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Dette problemet har jeg ikke opplev med FlaskMPEG. Det jeg har opplevd at FlaskMPEG er rett og slett et drittprogram. Funker sikkert for folk som vet hva ALLE utrykkene i programmet er, men det er ikke tilfellet hos meg. Finnes det et mer brukervennlig program der ute? Jeg lengter etter å få vekk de overflødige 10 GIG med .vob filer. Lenke til kommentar
Cypres Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Hvis dere driter i teksten til filmen eller gidder å rippe den utenom, er NeoDivX et enkelt program med meget bra bildekvalitet! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 27. april 2002 Del Skrevet 27. april 2002 Flask er faktisk utgått for flere år siden(nesten), det nærmeste nå er Xmpeg 4.5. Jeg bruker bare Vdub, til alt. alltid feilfritt resultater og ypperlig qalitet, for guider sjekk doom9.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå