ratrune Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Har sjekket ut Thorn og Leasy, men de har bare PC-er til minimum 16 000. Har ikke penger nå til å kjøpe, så jeg tenkte at jeg kunne leie, men jeg trenger ikke en bærbar til over 15 000. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Kva med å låne pengar i banken? Neppe mindre lønnsamt enn å leie (vel, kjem an på kor lenge du skal leie da). Lenke til kommentar
p4power Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Ta opp et forbrukslån og kjøp en bra pc på psdata.no eller komplett.no. Det blir mye billigere enn Torn og Leasy. Bedre maskin får du også. Personlig vil jeg anbefale deg å spare penger i stedet for å ta opp lån, men må du, så må du. Eller enda bedre. Skaff deg et VISA eller mastercard med 10000 i kreditt og bruk det. Da slipper du etableringsgebyr for forbrukslån. [ Denne Melding var redigert av: på 2002-04-24 11:45 ] Lenke til kommentar
p4power Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Ser ut som dere selger mest mot bedrifter, siden dere fører Compaq, IBM og HP. Vil ikke anbefale disse merkene til privatpersoner. Disse har ofte dårlig 3d ytelse, elendig oppgraderingsmuligheter, og trenger ofte dyre spesialkomponenter for å kunne oppgraderes. (som minne) Skal man ha en kontormaskin er de jo greie da. Lenke til kommentar
Senit.com Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Helt riktig at vi selger mest til bedrifter, men hvis du sier at HP, IBM, Compaq og Toshiba er dårlig til person markede, så er det vel få som tror på deg. Mange av disse maskinene fungerer meget bra for enkelt personer. Når du sier svak 3D ytelse, så er det også mange av disse modellene som er bra her. De kjører GeForce 3D kort, noe som gjør at 3D ytelsen blir veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå