Limbeck Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Noen som kan gi meg et tips på hvor jeg skal henvede meg om jeg er ute etter mobiler som ikke er utgitt i Norge hittil. Jeg er ute etter den nye mpx mobilen fra Motorola. På forhånds takk. Magnar Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Du er ute etter den svindyre Mpx mobilen? Den som er ny? Tror nok du må prøve deg utenlands. Nettbutikker i utlandet tenker jeg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 jepp, den svindyre mpx modellen:) Jeg har en pda verdi 5000 og en mobil verdi 3000 så jeg tror det fordøyer det meste av prisen da. Men den kommer vist ikke ut før neste år:( Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Her er det mer om den forferdelig dyre Mpx300; Sjekk denne tråden her!! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Den var dyr den. men er det noen som har den på markedet? Lenke til kommentar
tommo21 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Den var dyr den. men er det noen som har den på markedet? Ingen andre enn den nettbutikken det var link til i tråden jeg viste deg, har lagt den ut for forhåndssalg tror jeg. De har ei nedtellingsklokke som sier at den skal være på lager om 24 dager, tro det den som vil. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Vel. kjøper den ikke til den prisen, men jeg skal ha den når jeg kommer over et tilbud som er overkommelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå