Gå til innhold

Stilige knapper til power/eject


Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter knapper til power/eject, de skal brukes til en HTPC. Kabinettet skal være svart med sotet glass foran, og jeg ser for meg at knappene er i stål/alu (børstet?), men andre ting kan også vurderes. Jeg har sett litt på Elfa, men jeg er ikke sikker på hva slags knapper jeg trenger, pluss at det jo er et virvar av forskjellige modeller. Forslag til knapper mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ta en bit med plexi, sånn som de blandt annet selger på ikea, sånn langt rør som man bruker til å henge opp gardiner osv med! kapp en bit, så tar du å pusser den så den blir diffus.. Setter på en led å lager en monterings sak bak :D sett det ett eller annet sted, men husker ikke hvor :\

Lenke til kommentar

Ja, men jeg er vant til at hver gang jeg finner noe jeg har lyst på, koster det skjorta. Jeg tror det hviler en forbannelse over meg.

 

Edit: Den koster jo "bare" 214 kr, og den andre uten lys koster "bare" 150. 400 kr for to knapper, det er jo billig. :ermm:

 

Jeg visste det vel egentlig på forhånd, men jeg har fått bekreftet det nå: Dette blir et dyrt prosjekt.

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...