eberland Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Heisann Jeg sliter med å få PCsuite til å fungere... Dette er egentlig et kapittel for seg selv, så det dropper vi her.... Kommunikasjonen fungerer, men det blir bare surr i PCsuite. Spørsmålet er om jeg kan få overført kontaktene fra telefonen til pc (komma- eller tabulatordelt fil?), eller om jeg kan bruke FExplorer til å finne de aktuelle filene? Håper noen har innspill til dette. Endret 21. juli 2004 av eberland Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) La Pcsuiten synce med outlook. Og så eksporterer du derifra. Det vil kanskje gå bedre? AKIRA Endret 21. juli 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
eberland Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Poenget er jo at jeg ikke får pcsuite til å fungere.... Finnes det da en annen måte å lure kontaktene ut fra telefonen og inn på pcen? Lenke til kommentar
eberland Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Det går ann å merke alle kontaktene og konvertere de til visittkort (*.vcf). Disse kan deretter mailes. Overføring over blåtann er visst ikke et alternativ PS: 170 kontakter i en mail går dårlig lurer på om det er en maks grense for hvor stort vedlegg en kan sende? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 siden nokia ikke støtter å sende alle kontakter via BT (noe ericsson har gjort siden før de ble kjærster med Sony) Tror jeg nok at du må bite i det sure gresset, og børste mosen av ugla og bare sette deg ned å få den møkka pc suiten til å fungere, sånn at du ikke sitter igjen med skjegget imellom beina. Her er en guide som kan hjelpe http://web.belkin.com/support/download/dow...sp?file_id=1679 Lenke til kommentar
eberland Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Måtte mose den sure ugla i gresset..... Delte det opp i bolker på ca 25 kontakter pr mail så gikk det bra... Men PcSuite vil ikke fungere... får feil på "file transfer engine" når jeg prøver å utforske minnebrikken/telefonminne. Og får ikke lov til å "opprette standardoppgaver" når jeg prøver synkronisering mot Outlook... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå