fargoth Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Hei. Jeg trenger et nytt kabinett, og ny strømforyning. Har fra før en 250w i en ganske gudd pc, så derfor må jeg ha ny. Psuen må klare å drive denne pcen: Processor: Intel® Pentium® 4 CPU 2.53GHz Memory: 768MB RAM Sjermkort: Nvidia 6800gt Seagate 80gig, 7200 rpm En dvdrom og en cdrom Har sett litt på DETTE kabinettet med strøm, men er 360w nokk til å drive dette? Har også sett på DENNE, har dere da noen tips om et enkelt billig kabbis uten psu? Hva med DENNE, litt overkill? Endret 8. desember 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Hadde jeg vært deg så hadde jeg kjøpt Aopen H600B. Kjempe PSU og et bra kabinett med god plass. Psuen yter 425W. Q-Tec er langt fra å anbefale. Denne PSU'en er den samme som står i Aopen kabinettet, og igjen veldig bra. (helt stille) For kabinett uten PSU bør du ta en titt på www.microplex.no, personlig anbefaler jeg Raidmax viss du ikke har tenkt å bruke så mye penger og LianLi viss du vil legge litt penger i et kvalitets kabinett. Endret 21. juli 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Tror da jeg går for Aopen H600B. Eneste jeg lurer på er om psuen klarer og drive opsettet mitt? Tak for raskt svar! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Oppsettet ditt og mye i tilegg. Har samme PSU og ganske like specs så deg (se i profil) så det skal gå uten problemer. Lenke til kommentar
NemoKing Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hva med DENNE, litt overkill? Kall den heller Underkill. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Hva med DENNE, litt overkill? Kall den heller Underkill. Hehe er det en R*va psu? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Foresten en annen ting: Kabinettet veier jo en del, så hvis jeg kjøper det fra Netshop hvor mye kommer det ca i frakt? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Q-tec er r*eva psu for å si det slik du sa det er flere tråder om dette vist du søker litt omkring på forumet. og Q-tec produkter generelt er et stadig returnerende emne "desverre" Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Foresten en annen ting: Kabinettet veier jo en del, så hvis jeg kjøper det fra Netshop hvor mye kommer det ca i frakt? Bestillte en Printer på 12 kg og et skjermkort(6800GT ) der nettop og da ble frakten 170kr. Se om de har det på databutikken.no for der har de jubileumstilbud 0kr i frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå