mlwirak Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Sony med 7 Megapiklers superkompakt Sony Cyber-shot DSC-P150 får samme formfaktor som det svært populære DSC-P100, men får hele 7 Megapikslers oppløsning. Sony leder dermed oppløsningskampen også på de minste kameraene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Det er en skrivefeil i overskrifta på artikkelen og i linken. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Her må det være noe jeg ikke ser. Enlighten me. artik´kel -en, -ikler (fra lat., dim. av artus 'ledd') Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Oveskrifta på siden http://akam.no/art.php?artikkelid=8918 og linken bruker "Megapiklers" istedet for "Megapikslers". Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 genialt! Det klarte ikke jeg å oppdage engang, og jeg er NAZI når det gjelder skrivefeil! Kongelig at det faktisk er flere som ikke har bukket under for dyslifeksi-trenden som rager så voldsomt i disse dager. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Den må jeg innrømme at jeg ikke så, selv om jeg leste overskriften flere ganger. I overskriften her på forumet får jeg dessverre ikke endret dette uten å få driftsavdelingen til å hacke forumdatabasen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg