Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Den beste software-brannmuren

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på jakt etter ny brannmur til pc'en min. P4 3ghz som kjører Win2000Pro.

Klarer ikke å bestemme meg for hvilken jeg skal gå for.

Derfor henvender jeg meg til dere som sikkkert har stor kompetanse på området.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

stor kompetanse og stor kompetanse fru blom ;)

Har for min egen del kun erfaring fra to stk. Norton sin FW og Zonealarm sin, begge har gjordt jobben veldig bra for min del.

begge er enkle å konfigurere; ZA noe enklere, og noe mer oversiktlig, og det beste av alt - gratis. derfor vil jeg anbefale denne.

Mvh

K

Lenke til kommentar

Har heller ikke noe problem med å anbefale zonealarm, fordi den fungerer på mitt oppsett. Likevel må jeg si at jeg vet om et par stykker som har hatt problemer med den, men om det skyldes inkompatabilitet med human/maskin/software vet jeg ikke. Det finnes flere gode alternativer, det er bare å prøve et par installasjoner (etter tur) så finner du ut hva du trenger og liker.

Lenke til kommentar

Min personlige favoritt har til nå vært Symantec Internet Security, men så fikk jeg Norman sin pakke "Norman Internet Control" på et seminar jeg var på med Norman. Liker den ennå bedre så nå har jeg kjøpt en key for NIC til Laptop'en også. Informerte kilder forteller at det kommer meget spennende ting fra Norman fremover... Et annet godt alternativ som anbefales av leserne til NT/.Net Magazine er Sygate sin løsning. Dersom den frie versjonen ikke er bra nok kan du betale for pro versjonen..

Sygate sin FW gratis

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...