mikk- Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hallapådere Når jeg skriver inn et ord på min Siemens ST60 som ikke står i ordboken, og dermed må skrive inn dette manuelt, blir det ikke lagret, slik som det blir på alle andre mobiler, og som det står i manualen at det skal gjøre. Jeg kan skrive det samme ordet om igjen med ordlista i den samme meldinga, men etter det, må jeg skrive inn ordet på nytt. Noen som vet hva dette skyldes? Andre med ST60: har dere samme problemet? Finnes det noen løsning? Jeg er takknemmelig for alle svar. Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Dette er antakeligvis en software-feil på telefonen din. Hvis du har garanti på telefonen så burde du levere den inn til service slik at du kan få oppgradert softwaren i telefonen. Når en telefon slippes på markede så kommer det som regel mange softwareoppgraderinger som fikser en del små "bugs" på telefonen. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Hmm.. akkuratja. Skal undersøke litt. Men er det noen andre her som har ST60? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 *b00mpie* Er det virkelig ingen andre her som har ST60? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Hadde samme problem på min N6600 før jeg formaterte den. Kanskje det samme vil fungere for deg? Har du mulighet til å formatere? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Hadde samme problem på min N6600 før jeg formaterte den. Kanskje det samme vil fungere for deg? Har du mulighet til å formatere? Hmm. Dette blir en liten bump, beklager det. Har ikke mulighet for å formatere. Eneste er å resette alle innstillinger, men det ga ikke noe resultat. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har du prøvd å snakke med et mobilverskted eller stedet du kjøpte telefonen? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Ja, og det er mulig de kunne sende den inn for å få den flashet, men det tar ettpar uker. To uker uten mobil frister ikke så veldig, akkurat. Lenke til kommentar
MiDiA Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 man pleier å få reservetelefon... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå