Papirpose Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Her har du et bilde som du kan se på mens du venter på resten av mod'ene mine Work in progress (voldsomt også, faktisk) _________________ Pentium 3 933MHz : Abit BX133-RAID : Creative GeForce3 Ti200 : 393 216 KB PC133 SDRAM : Western Digital 60GB : Logitech Dual Optical [ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-04-24 09:51 ] Lenke til kommentar
oceana Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Var vel ikke noe særlig til modde preg over den der nei :smile: vi venter i spenning, og det gjøre sikkert onkel skrue også Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Nok en til skrue post? :smile: )? Eller så er det litt vanskelig å se hva som har "skjedd her" for utenforstående, men ser ut som om du har hatt litt moro med loddebolten i alle fall Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Tjah, det var jo ikke så lett å se noe på det bildet da! En tanke overeksponert som det var. Foreslår at du bruker blitz neste gang, da blir detaljene sikkert tydeligere. Forsåvidt hyggelig at du "adresserer" dette til meg, men jeg vet ikke om det passer som en tråd i forumet? Mener slett ikke å trå deg på tærne, men som allerede nevnt kan man jo også bruke mail eller privat melding! Jeg har ingenting imot det, og har jo hekta på mailadressen i profilen min også :smile: Så bare pøs på der, om du føler for det! :smile: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 Det er ikke noe særlig modde-preg over den nei :razz: Kanskje mest fordi jeg ikke har gjort stort med den enda (Bare laget en liten kortkjøler). For de som lurer, er vifta faktisk en standard boxed intelkjøler (Sitter og venter på en Golden Orb :wink:). Planene er å skjære ut logoen/emblemet til Deus Ex i sidepanelet + skifte ut noen LEDs her og der. Kanskje det også blir noen originale vrier? :razz: Det med pm er tatt til etterretning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå