notorled Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Lagde denne til dere som skal ha ny pc og lurer på om dere kan kjøre Far Cry på Max settings. Og har 8349.99 til overs(gjelder meg. ) Hva du kan bruke dine 8349.99 på: 1.stk AMD Athlon 64 3200+ 2.2 GHz Socket 754, 512 KB cache, BOXED Finnes Her Pris(komplett.no):2,550 1.stk Asus K8N-E DELUXE Hovedkort Socket 754 nForce3 250GB SATA GbLAN ATX Raid. Finnes Her Pris(komplett.no): 1,325 1.stk Sapphire Radeon X800XT 256MB GDDR3 AGP ATI X800XT VIVO Full-Retail Finnes Her Pris: 4,475 Samlet pris: 8349.99,- NOK (dette var kun fra komplett.no , vist dere bruker hardware.no sin prisguide finner dere varene sikkert mye billigere.) Jeg har ikke valgt å legge til minne, siden mange er kresene angående valg av minne, unbuffered/buffered osv... Dette er det som skal til for å kjøre doom3 og half-life 2 på maks settings. Dette gjelder og for far cry. Bare husk å sikre deg minne-kapasitet på over 1gb. (Nå må du jo og ha en Hardisk, DVD-rom, samt mus,tastatur og skjerm. Høytalere er ikke noe du må ha for å kjøre spillet, men det anbefales... ) Dette skulle holde for dere som lurer på hvor gode settings du faktisk kan få... Men så kommer spørsmålet, føler vi oss fornøyde? ja......Hvertfall nå... Husk å kjøp spillet slik at dere kan spille via internett.. Og ja, det finnes billigere løsninger... Men de holder for å kjøre far cry slik det ligger ann nå(Radeon 9800 vil vel og kunne gjøre Doom3 og Half-Life fint, men sinde x800 er nyere vil nok det holde lenger). Men hvem vet hva fremtiden holder? Dette oppsettet holder hvertfall fremtiden... Til dere som finner feil, rett dem med glede, jeg skriver trosalt dette 04:13 på morgenen.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Fant en feil: Posten er feilpostet. Dette handler ikke om Far Cry, men om du som har tenkt å oppgradere PCen din og har lyst til å spille Far Cry på bra grafikk. Prøv heller Hardwareforumet. Med nesten 200 poster burde du visst dette. Posten stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg