Gå til innhold

Ny 21" CRT skjerm

Titanic

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen skjermer å anbefale meg hvis jeg skal ha meg ny skjerm? LCD er alt for dyrt for meg, og jeg lar meg heller ikke imponere av rykter om etterslep, døde pixler og kunstige farger. Det jeg er på utkikk etter er en 21" CRT skjerm med bra bilde UTEN såkalte "damperlines", eller hva det nå heter, som mange CRT-skjermer med flatt bilde har.

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har noen skjermer å anbefale meg hvis jeg skal ha meg ny skjerm? LCD er alt for dyrt for meg, og jeg lar meg heller ikke imponere av rykter om etterslep, døde pixler og kunstige farger. Det jeg er på utkikk etter er en 21" CRT skjerm med bra bilde UTEN såkalte "damperlines", eller hva det nå heter, som mange CRT-skjermer med flatt bilde har.

En 21" CRT er jo ikke akkurat billig den heller :p

Hvis du vil ha en bra crt, så må du nok belage deg på damperlines. De beste skjermene har trinitron eller diamondtron billedrør, som begge gir disse to linjene som synes mot lys bakgrunn. Stort sett legger man ikke merke til de.

Så det finnes INGEN CRT skjermer med flatt bilde uten damperlines? Hva med denne da http://www.samsung.com/Products/Monitor/Fl...tCDT_1100DF.htm ?

Jeg har 17" utgaven, og må si meg godt fornøyd med den, men jeg vil bare ha en litt større en som er bra i spill og som jeg kan se filmer på fra litt avstand (f.eks senga).

Endret av selters

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...