Jonki Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 nei takk, gef (jeg er JÆVLA lei av sånne, "kikk-på-bildet-litt-også-blir-du-skremt" Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Det sier kanskje seg selv at det kom, siden det var en .swf fil? Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 \)(#¤(&%Q"/#%¤"#¤ Hadde headset på full styrke, FFS!!! AAAAH! Pleier ikke å falle for de der, men det er litt sent... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 .swf link til noe som like gjerne kan være .jpg ? Lite misstenksomt. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 noen som har bildet av denne skumle tingen? vil ikke gå inn på linken, NEKT! Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg har blitt lurt av sånt for mange ganger, så jeg visste nøyaktig hva det var. Ergo: jeg skrudde ned lyden, og satt å venta på det "store" sjokket;) Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 noen som har bildet av denne skumle tingen? vil ikke gå inn på linken, NEKT! ja..veit..jævli dårlig kvalitet og litt stort men sånn går det med print-screena .gif bilder... ugli orr watt ? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Har aldri på lyden med mindre jeg trenger den til no, så jeg skvatt ikke. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 noen som har bildet av denne skumle tingen? vil ikke gå inn på linken, NEKT! http://img.photobucket.com/albums/v341/Camron3/sdg.gif ja..veit..jævli dårlig kvalitet og litt stort men sånn går det med print-screena .gif bilder... ugli orr watt ? fysj, ser ut som den har blitt skutt med pumpehagle i trynet eller no Lenke til kommentar
eXX0n Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Jeg blei litt skremt.. jeg blir som regel ikke skremt i det hele tatt... men nå kjente jeg litt adrenalin i blodet ja.... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Snakk om å gjennoppstå fra de døde... siste post før exxon var fra 5 måneder siden Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Fant ikke feilen og trykka på sida på denne topicen for å se om det var umulig å finne noen feil. Og da hørte jeg et radioskrik i bakgrunnen Så jeg ble ikke skremt. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Fortalte i en annen tråd at etter å ha sett The Exorsist på kino så takler jeg ikke å se ho der kjerringa fra filmen mer, tåler ikke stemmen, fjeset eller noe. Så etter en stund da det var gått over litt, satt jeg stille en skolemorgen og kom over "Send this to your loved one. Say it!" <---. Ble så sinnsykt skremt da, kjente adrenalinen suste gjennom kroppen, fy faen... Nå tåler jeg seriøst ikke mer av den filmen, har aldri kjent det slik for en film eller noe før. Denne i topicen var bare morsom da. Exorsisten edit: den linken der er til en grønn rulletekst som går ned så kommer ho som var inntatt av djevelen fra filmen. Jeg sang med og sånt, og plutselig kom monsteret Lenge siden da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå