Marvil Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Haha, folk burde lært by now. Sånne "finn forskjellen" bilder eller annet som innebærer at man må stirre noe, er bøgis. I tillegg sjekker jeg også åssen filtype det er snakk om. Når man bruker Flash for å fremstille to bilder er det bare å skru av lyden og lene seg tilbake. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Du er helten min, Gef........! Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Åpnet bildet og satt å så på det i 10 sek. da jeg plutselig skjønte hva dette kunne være for noe, og at jeg om et øyeblikk ville bli skremt til døde. Fikk trykket på "back" i tide heldigvis. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Haha, folk burde lært by now. Sånne "finn forskjellen" bilder eller annet som innebærer at man må stirre noe, er bøgis. I tillegg sjekker jeg også åssen filtype det er snakk om. Når man bruker Flash for å fremstille to bilder er det bare å skru av lyden og lene seg tilbake. Kunne du ikke nevt det tidligere i posten.... satt og hørte på System of a down på høyt nivå.... "Værtn skræmt no?" Ja, noe så forjævli! :!: Endret 22. juli 2004 av [Atomic_Bomberman] Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Å fyyyyy f***!! Stok noe så inn i skauen nå.. lite lys, og greier, satt å konsa skikkelig.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Eh, den var det jo ingen som skjønte kom. For man pleier jo alltid å vise frem to bilder i en Flash-fil. :\ Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 uff.. må begynne og lese litt får jeg trykker på linken... Hater sånn..... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Ueh faen.. kjipte meg. Selv om jeg visste den kom. Hadde selvfølgelig headsett på, WRAH.. :!: Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG JEG HATER DEG Skjevler enna.... Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 høhøhø, her sitter jeg klokken 03:20, og ser på det jævla bildet og leter etter 3 forskjeller.. ja, dere kan jo tenke hvordan det gikk, datt av stolen for helvete! *Knegg knegg* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 FORB=)(/&%¤!!!!! Lenge siden sist noen klarte å.....gi meg en utfordring. Arrggh Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Regna med det va noe sånt. Men hjertet hoppet over noen slag anyhow Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Det er denne man skal se over trådløst nettverk, 100 meter inni skogen på baksiden av huset midt på natta Lenke til kommentar
Gef Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Endret 24. juli 2004 av Gef Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Jeg fant bare 1 feil. Hvis man ser på det steinraset til høyre, så er det noe forskjeller på den grønne flekken Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Å herregud! Jeg er skadet for livet.. jeg som trodde jeg hadde lagt den forrige bak meg Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Hehehe, syns synd på dere jeg ! Var en kamerat av meg som ga meg en link til "Kjærlighets sang" på www.tull.no. ( let deg fram for jeg tør ikke finne den ) *Ta en titt * Advarsel: Bare sier ifra at det er skummelt, jeg hadde hørt på musikk på full guffe før jeg gikk inn på denne og jeg ble så redd at håret mitt reiste seg ! Enjoy ! Edit: Den er kanskje ikke SÅ skummel men jeg syns det da .. Endret 28. juli 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 http://www.tull.no/innhold/moro/humor/feil.php og http://www.tull.no/innhold/moro/humor/romanse.php Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 (endret) Fortalte i en annen tråd at etter å ha sett The Exorsist på kino så takler jeg ikke å se ho der kjerringa fra filmen mer, tåler ikke stemmen, fjeset eller noe. Så etter en stund da det var gått over litt, satt jeg stille en skolemorgen og kom over "Send this to your loved one. Say it!" <---. Ble så sinnsykt skremt da, kjente adrenalinen suste gjennom kroppen, fy faen... Nå tåler jeg seriøst ikke mer av den filmen, har aldri kjent det slik for en film eller noe før. Denne i topicen var bare morsom da. Exorsisten edit: den linken der er til en grønn rulletekst som går ned så kommer ho som var inntatt av djevelen fra filmen. Endret 28. juli 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Hehe oki, jeg visste ikke hva som var i den linken som var postet, turte ikke trykke på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå