Kimius Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 jeg har blitt lurt av de der så mange ganger at nå ser jeg de på lang avstand. mutet lyden før jeg åpnet, og venta på "sjokket"... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hohoho, jeg ELSKER at linux + mozilla = NULL LYD! .. HIHIHII! .. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 ÆHHHHHHH! FY FAEN I HELVETE! Jeg leste The Miracle og Seeno sine innleg for og sjekke om det var noe sånn skremme-greier og jeg tenkte at det var trygt. Men faen ass! Jeg svetter som bare faen og pulsen min er på 200 ! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Kan de ikke heller lage en sånn der en kanin spretter opp? :!: Kommet over sjokket nå. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 ÆHHHHHHH! FY FAEN I HELVETE! Jeg leste The Miracle og Seeno sine innleg for og sjekke om det var noe sånn skremme-greier og jeg tenkte at det var trygt. Men faen ass! Jeg svetter som bare faen og pulsen min er på 200 ! sendte PM og bedde The_Miracle om å redigere posten sin, fordi han først hadde skrevet at han ble skremt. Jeg bedde ham å skifte til "haha, det var morsomt" eller noe...kjekt å se at alle liker å bli litt skremt! Takk igjen The_Miracle for at du redigerte posten din Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 sendte PM og bedde The_Miracle om å redigere posten sin, fordi han først hadde skrevet at han ble skremt. Jeg bedde ham å skifte til "haha, det var morsomt" eller noe...kjekt å se at alle liker å bli litt skremt! Takk igjen The_Miracle for at du redigerte posten din Du/dere er onde Lenke til kommentar
Leon Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Gef goes: "Vart du skræmt noo?" Og ja, vart skræmt! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Var da ikke akkurat så vanskelig å skjønne at det kom noe slikt egentlig. At dere ikke lærer Lenke til kommentar
Laman Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 ÆHHHHHHH! FY FAEN I HELVETE! Jeg leste The Miracle og Seeno sine innleg for og sjekke om det var noe sånn skremme-greier og jeg tenkte at det var trygt. Men faen ass! Jeg svetter som bare faen og pulsen min er på 200 ! sendte PM og bedde The_Miracle om å redigere posten sin, fordi han først hadde skrevet at han ble skremt. Jeg bedde ham å skifte til "haha, det var morsomt" eller noe...kjekt å se at alle liker å bli litt skremt! Takk igjen The_Miracle for at du redigerte posten din Du er ond.... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ OFF! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Du er helten min, Gef........! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Elsker sånne. Håper jeg aldri lærer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå