Gå til innhold

Se om dere klarer å se forskjellen.


Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ÆHHHHHHH! FY FAEN I HELVETE!

 

Jeg leste The Miracle og Seeno sine innleg for og sjekke om det var noe sånn skremme-greier og jeg tenkte at det var trygt. Men faen ass! Jeg svetter som bare faen og pulsen min er på 200 ! :scared:

sendte PM og bedde The_Miracle om å redigere posten sin, fordi han først hadde skrevet at han ble skremt. Jeg bedde ham å skifte til "haha, det var morsomt" eller noe...kjekt å se at alle liker å bli litt skremt! :D

 

Takk igjen The_Miracle for at du redigerte posten din :thumbup:

Lenke til kommentar
ÆHHHHHHH! FY FAEN I HELVETE!

 

Jeg leste The Miracle og Seeno sine innleg for og sjekke om det var noe sånn skremme-greier og jeg tenkte at det var trygt. Men faen ass! Jeg svetter som bare faen og pulsen min er på 200 ! :scared:

sendte PM og bedde The_Miracle om å redigere posten sin, fordi han først hadde skrevet at han ble skremt. Jeg bedde ham å skifte til "haha, det var morsomt" eller noe...kjekt å se at alle liker å bli litt skremt! :D

 

Takk igjen The_Miracle for at du redigerte posten din :thumbup:

Du er ond.... :nei:

 

:p

Lenke til kommentar

JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ JEG HATER DEG OGSÅ

 

OFF! :scared::no::angry::angry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...