Nitrius Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Jeg har et alldeles lite problem ved å imoprtere opera favorittene mine inn til firefox, det skjer rett og slett ikke noe når jeg importere Det samme skjer vis jeg prøver å importere dem inn til IE da kommer det "ugyldig bokmerkefil" eller noe, noen som vet hva jeg må gjøre får å få favorittene mine inn til firefox? og til IE for den sak skyld? Edit: bare glem det fant norsk språk pakke og sånt ved å søke på google Endret 21. juli 2004 av remy5 Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Er ikke imponert over hvor godt importering fungerer i Firefox, og definitivt heller ikke imponert over hvordan Opera eksporterer bokmerker til html. Mulig du bør forsøke om BookmarkBridge kan hjelpe deg. Endret 21. juli 2004 av mortenj Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 prøvde verktøyet du ga meg, og nå har jeg fått importert meste parten av bookmarksa mine er bare noen få som ikke kom inn og dem får jeg legge inn for hånd, shit happens takk for hjelpen med det Men nå lurer jeg på en annen ting, går det ann å få firefox i norsk? Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Men nå lurer jeg på en annen ting, går det ann å få firefox i norsk? Naturligvis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå