salah Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hei. Jeg skal lage hjemmeside, og lurer på om hvilken ferdigscript til å se statestikker i er best? Jeg vil helst ha uten MySQL, og en med mest mulig informasjon. Trenger noen tips til hvilken jeg kan prøve Mvh pavlion Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Har AWStats på mitt webhotell, og er veldig fornøyd med den. Kan tilpasses til de grader, har mye informasjon og er gratis. Er heller ikke avhengig av MySQL. Anbefales! Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Har du tilgang på loggene? Jeg liker webalizer (finner'n vel på freshmeat.net) Lenke til kommentar
salah Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Har AWStats på mitt webhotell, og er veldig fornøyd med den. Kan tilpasses til de grader, har mye informasjon og er gratis. Er heller ikke avhengig av MySQL. Anbefales! Hei. Takk for svaret ditt. Denne greia ser fin ut, men kan jeg velge selv hvilken side jeg skal sjekke statestikkene på? Altså jeg lastet ned en script og den så helt fin ut, men jeg hadde absolutt ingen treff. Jeg fant senere ut at den målte index.php i /stats/-mappa. Derfor lurer jeg på om jeg kan velge selv hvilken side jeg vil måle statestikkene på. EDIT: Fant ut at jeg måtte ha perl for å kjøre det, eller er det jeg som er ute på jordet? Mvh pavlion. Endret 21. juli 2004 av pavlion Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Tror mesteparten av slike ting styres i config-fila for scriptet.. Og så må du stille den inn slik at den prosesserer loggene med en gang.. Lenke til kommentar
salah Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Tror mesteparten av slike ting styres i config-fila for scriptet.. Og så må du stille den inn slik at den prosesserer loggene med en gang.. Ok, men jeg valgte en annen Off topic: Så litt i hjemmesida, di. Jeg har sett mange hjemmesider, men den når toppen, og der tror jeg den holder seg!!! Vil bare si at den er rå. Jeg er enig med deg i det meste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå