cock hammer Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) hei ! tenkte jeg skulle kjøpe meg et 5.1 surroundsystem, noe som mitt hovedkort asus a7n8x skal støtte. det jeg ikke skjønner er hvordan jeg skal kunne få koplet tre 3.5mm jack-plugger inn i det intergrerte lydkortet. kortet har nemlig kun tre porter, en rosa, en grønn og en blå(line inn, line out og mic). kan jeg bruke disse tre jack-portene som center, right og left(dette nevnes ikke i brukermanualen)? eller må jeg kjøpe et nytt lydkort. det står klart og tydlig på pakken at kortet støtter opp til 6.1 surround. takker for all hjelp :-) Endret 21. juli 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
Fortius Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Grønn = Front høytalere (x2) Blå = Bak høytalere (x2) Rosa = Senter høytaler og Subwoofer Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 takk for svar! men er du 100% sikker på dette? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Det har kanskje SPDIF også? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 takk for svar! men er du 100% sikker på dette? Ja du går inn i programvaren og forandrer det.. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) fant det ut. takker Endret 21. juli 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 mkay, DETTE er nøyaktig det samme som jeg har (A7N8X + 5.1 høyttalere) Men uansett hvordan jeg prøver får jeg kun lyd fra 2 av 6 høyttalere. Det er vel slik at f.eks den rosa pluggen skal i den rosa porten? Er det ikke? Jeg har satt opp i kontrollpanel at jeg har 5.1 høyttalere. Hjelp .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå