Svenskgeneral Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Kjøpte meg brukt data for en måned siden!! Og siden jeg ikke har noe særlig peiling på data, så lurte jeg på om noen kunne fortelle meg om den er bra/dårlig osv.. INFO: - Chieftech Full Tower, blått 360W. - MSI KT6 Delta hovedkort. - AMD xp 3000+ - Coolermasker vifte, m/ styring. - 512 DDR Twinmos pc 2700 CL 2. - Maxtor 120GB Harddisk. - Sapphire Radeon 256 DDR. ATLANTIS. - Runde IDE kabler, vifter, neon +++ Også lurte jeg på en ting til. Datan klikker veldig ofte, bruker lang tid på å komme inn i spill osv. Jeg føler at det er noe som ikke matcher helt! Hvorfor er den så ustabil?? På forhånd takk! ##Emnet på tråden har blitt endret av moderator (Blib). Vennligst les hva nettiketten har å si om dårlige emner og prøv å følge opp på dette neste gang. Posten flyttes også## Endret 21. juli 2004 av Blib Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Sitat Sapphire Radeon 256 DDR. ATLANTIS. Hvilket? Endret 21. juli 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Svenskgeneral Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Lautsprecher skrev: Sitat Sapphire Radeon 256 DDR. ATLANTIS. Hvilket? RAEDON 9600 SERIES Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Svenskgeneral skrev: Datan klikker veldig ofte, bruker lang tid på å komme inn i spill osv. Jeg føler at det er noe som ikke matcher helt! Hvorfor er den så ustabil?? Gå inn på windows update, last ned ALLE oppdateringer! Anbefales på det absolutt sterkeste. http://v4.windowsupdate.microsoft.com/no/default.asp Ikke bare kritiske, men også anbefalte oppdateringer. Laste ned siste driver til skjermkortet ditt, http://ati.com/support/driver.html Laste ned siste driver til hovedkortet ditt, http://www.msi.com.tw/program/support/driv...?UID=474&kind=1 Endret 21. juli 2004 av karasjok Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Svenskgeneral skrev: Lautsprecher skrev: Sitat Sapphire Radeon 256 DDR. ATLANTIS. Hvilket? RAEDON 9600 SERIES pro/xt? Det virker for meg som om idioten du har kjøpte den av ikke har installert driver for noenting siden det står SERIES. Det er de innebygde driverne i Windows, som er latterlig dårlige. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 slapp av, i enhetsbehandling står det bare radeon 9600 series med ATI drivere også ihvertfall hos meg med win xp og 9600xt Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 likferd skrev: slapp av, i enhetsbehandling står det bare radeon 9600 series med ATI drivere også ihvertfall hos meg med win xp og 9600xt Dæsjken, det gjorde det her og gitt. sorry Lenke til kommentar
Svenskgeneral Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Takk for hjelpen skal gjøre som karasjok sa!! B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå