siDDis Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 http://www.gamez.cz/includer.php?inc=_begi...download&re=427 må sei at den var imponerende Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 ja d får man si! gleder meg... Browser du ofte slike tjeksoslovakiske sider? :smile: Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 jeg så filmen nå og jeg må si jeg gleder meg .. Så det jag har savnet mest i C&C serien .. det er å bytte retningen bygga skal stå .. lover godt .. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Dessuten virka det ikke så speisa. Det var jo det som var så kult med det originale C&C (bortsett fra noen småting spm tanks med to løp og ion cannon og obelisk og sånn, da.) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 tanks med to løp er også med i den da ... ( litt trist .. ) Bare se her _________________ Liker litt tøffe jenter jeg.!!! Hvem er DU?? [ Denne Melding var redigert av: Kebab GUD på 2002-04-24 20:33 ] Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Hvis det var noe som var kult med C&C, så var det vel science fiction settingen, selv om den var litt cheesy. Lenke til kommentar
Roamer Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Hvis det var noe som var kult med C&C, så var det vel science fiction settingen, selv om den var litt cheesy. Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Det er din mening, og den må du få lov til å ha. Men jeg synes det var morsomt med ett rts spill som ikke var altfor speisa, altså at det hadde en litt realistisk følelse (ok, skal være _veldig_ forsiktig med å bruke ordet realistisk i forbindelse med C&C, men derer skjønner sikkert hva jeg mener) Science fiction settinger er langt vanligere, og "nåtids" spill blir ett friskt pust. Bortsett fra at C&C er det eneste jeg husker som var godt. Og Science Fiction settinger må overgå historien i StarCraft, noe som ikke er just enkelt. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Noen andre som syntes denne videone var litt inspirert av filmen black hawk down. HOA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå