Avanti Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 har en Z7 som jeg kjøpte i italia for ett par år siden, nå trenger den ett nytt deksel men de er bortimot umulig å finne, er det noen som har tips? var hos en sony forhandler i milano men han ville ha 60 euro for ett nytt deksel... Mulig den ikke ble solgt i norge, har ikke sett noen her. Lenke til kommentar
arthur_mukk Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Har selv en Z7 og det er uten tvil den telefonen jeg har vært mest fornøyd med! (men den begynner dessverre å bli utdatert nå) Den ble aldri solgt i Norge, men det er mulig at du finner deksel til mindre enn 60 euro i utenlandske webbutikker, eventuelt kan du jo stikke til Sverige. De ble beæret med Z7en. Men sjekk ut mobilsentrum.no. De har utstyr til sonytelefoner og kanskje de også har deksel. Lenke til kommentar
Avanti Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 ja det har vært en god telefon. de hadde ikke deksel hos mobilsentrum.no, vet du om noen andre utenlandske nettbutikker? Lenke til kommentar
arthur_mukk Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Nei, jeg vet egentlig ikke om noen websjapper som kan være aktuelle. Du må nok søke litt og satse på flaks. På ebay kan du kanskje finne noe, bare pass på å få med hele verden når du søker siden det er mest sannsynlig at du finner noe i Tyskland eller England. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Når det er snakk om orginal deksler kan dette fort bli dyrt, men igjenn: Uorginale deksler _kan_ være av dårligere kvalitet så det spørs om man ikke kan putte litt ekstra penger for å få et orginal deksel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå