mfufu Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Ja du leste riktig! Her er linken De skryter jo ikke av platene akkurat, men når de er SÅ billige er det jo fristende å prøve.... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Til alle som vurderer å kjøpe disse platene eller kjøper disse platene: Les beskrivelsen av de først og rapporter gjerne i forumet om de virker for deg eller ikke etterpå. Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Elkjøp Haugesund selger Verbatim DVD+ 10-pack for 149! De vet eg virker. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Joda, men dette jo plater til 25 kr. Altså 125 kr. billigere enn Verbatim Lenke til kommentar
mfufu Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 Joda, men dette jo plater til 25 kr. Altså 125 kr. billigere enn Verbatim Har du prøvd disse? I så fall, fikk du de til å virke? Noen andre som har prøvd? Lenke til kommentar
Moonix Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 LES DETTE FØRST: Disse platene selges UTEN noen form for garanti. Virker de for deg; Fint du har her en kilde til MEGET rimelige plater. Virker de ikke; Klag ikke og kast de heller i søppelkassen og kjøp noen av våre andre plater som selvfølgelig har bestått våre strenge kvalitetstester. Står det på siden... ummm.. hva om alle ikke virker lol tror ikke jeg ville brent så mye saker jeg er redd for å miste på dem...... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Kjøp ei pakke neste gang dere bestiller derfra, dersom platene fungerer fint for deg, har du jo nå tilgang på ekstremt billige plater Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 haha, leste akkurat produktinfoen om platene på norwaydisc.no Det er akkurat at de skriver slik som de gjør at jeg får lyst til å handle der, jeg er ivertfall advart, men til den prisen skal jeg jammen bestille en spindel eller 2 selv, for de kan ikke være værre en vanguard platene mine, og de funker nesten hvis jeg brenner de på 2x. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Ironisk nok er det en del webshopper som nesten skryter plater av omtrent samme kvalitet opp i skyene......... Men nok om det. Vi tror vi kommer til å tjene i lengden på a ha full kontroll på det vi selger - slikt fører oftest til at kunder kommer igjen . Lenke til kommentar
Melchior Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Kjøpte disse platene, og for meg fungerer de utmerket. Har bare brent 3 av de men alle funker og jeg satser på at resten også gjør det. De funket også i dvdspilleren i stua. Så konklusjonen for min del er at de platene er verdt prisen Bruker en Nec ND2510 brenner. Lenke til kommentar
mfufu Skrevet 23. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2004 Kjøpte disse platene, og for meg fungerer de utmerket. Har bare brent 3 av de men alle funker og jeg satser på at resten også gjør det. De funket også i dvdspilleren i stua. Så konklusjonen for min del er at de platene er verdt prisen Bruker en Nec ND2510 brenner. Takker! Da prøver jeg et par spindler jeg og! Lenke til kommentar
StigJakobsen Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Tja, om dem funker å brenne på, og man kan lese dem av rett etterpå. Ville nok ikke stolt på å bruke de platene til å lagre noe på, har tvil på at holdbarheten til de platene er noe. Eneste kunne være for engangsbruk om jeg ikke har RW plate liggende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå