Mnett Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei Fikk i dag en SMS som var litt merkelig: Avsender hadde navnet Ukjent og telefonnummeret var "66 00 ??" Og i meldingen sto det "2D" Noen som har peiling på hva dette kan være? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Trenger ikke å spore dem, bare å ringe kundeservice til mobiloperatøren din. De har lister over alle sånne sms-tjeneste nummer og kan gi deg telefonnummer eller email til det ansvarlige selskapet. Du trenger ingen begrunnelse. Trenger ikke være vanskelig vettu Har jobba i telenor mobil så jeg veit. Endret 25. august 2004 av Bitex Lenke til kommentar
jendor Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Hei Fikk i dag en SMS som var litt merkelig: Avsender hadde navnet Ukjent og telefonnummeret var "66 00 ??" Og i meldingen sto det "2D" Noen som har peiling på hva dette kan være? Sikker på at du ikke ble bluejacked? Av en som har en Nokia 6600? Ikke vet jeg, men kan kanskje være noe slikt...? Endret 25. august 2004 av jendor Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Hei Fikk i dag en SMS som var litt merkelig: Avsender hadde navnet Ukjent og telefonnummeret var "66 00 ??" Og i meldingen sto det "2D" Noen som har peiling på hva dette kan være? Sikker på at du ikke ble bluejacked? Av en som har en Nokia 6600? Ikke vet jeg, men kan kanskje være noe slikt...? tviler. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Sikkert ikke noe å bry seg om. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Kan hende at mobilen din nå er blitt ei BOMBE!! Endret 25. august 2004 av Denethor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå