Avanti Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Vurderer å kjøpe en T630, lurer på hvilke valg man har da det gjelder språk på menyer og sms ordbok. Siden jeg bor i italia hadde det vært veldig fint om den har norsk/engelsk/italiensk... (skal kjøpe den i norge) En ting til, har den høytaler? På min nokia 6610 kan man velge "loudspeaker" ved innkommende anrop og snakke uten å holde telefonen inntil øret. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Mener at den ikke har italiensk. Den har heller ikke en slik høytaler Lenke til kommentar
tbone Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Den har verken iteliensk eller loudspeaker nei... Endret 21. juli 2004 av tbone Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Kombinasjonen Norsk/italiensk får du ikkje sidan SE har delt opp i språkpakker slik nokia har gjrot. Norske telefoner har Norsk, Svensk, Finsk og Engelsk. Engelsk er vel det einaste språket som finnes i fleire av pakkene. Sansynlegvis vil Italiensk språk ligge i lag med Fransk, Tysk og Gresk utan at eg veit det sikkert. mvh janEirik Lenke til kommentar
Avanti Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 takk, er det mulig å fikse det? oppgradere programvare, installere flere språk eller noe sånt? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Trur ikkje det er mogleg å "legge" fleire språk inn på telefonen. I alle fall ikkje om ein ikkje har tilgang til softwaren til telefonen og er kyndig til å "oppgradere" den på eiga hand. Det er nok mogeleg å legge inn den italienske språkpakken, men då sletter du den nordiske. mvh janEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå