Sixors Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Har en 6600 som er i tregeste laget.. hakker f.eks når jeg skal spille av en mp3 låt og bruker faktisk noen sekunder når jeg skal forhansvise bilder.. dette kan da ikke være normalt? evnt. hva kan gjøres? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hvilken mp3spiller bruker du? Du bør ha UltraMP3 Og siden det er en Symbiantelefon VIL den være treg, skikkelig treg. Poenget er at den er kraftig med mye features, og slikt krever enormt med ressurser. Og siden dagens batteri er så tragisk dårlig i forhold til resten av telefonen må de putte i bare halvbra prosessorer osv for at telefonen skal blir brukelig. Dessverre. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Da jeg hadde Nokia 3650 så testet jeg ut UltraMP3,men jeg merket ikke noe tregghet egentlig når jeg høre på musikk samtidig som jeg brukte andre funskjoner som sms og vise bilder.Altså mobilen ble ikke vesentlig treger om jeg bruke mp3 spilleren mens jeg gjorde andre ting.Den var like tregg som det var fra før.Brukte noen sekunder på å åpne bilder som det gjorde uten at jeg brukte mp3-spillere.Du kan jo prøve å formatter tlf.minnet og minnekortet for å se om det hjelpe litt? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Har du satt ned loggvarigheten til 1 dag i stedet for 30? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå