SvadaVon Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hei. Har et Megaworks 550 sett, og har litt problemer med det... Når jeg setter lyden på de to øverste hakka på forsterkeren (det er sånn "fjernkontroll" med fem lys som indikerer lydstyrke, og jeg mener når fire av disse lysene lyser og oppover...) hører jeg nemlig at pcn jobber fra høytalerene Hører en brusing som kan minne litt om havet... veldig søt lyd.... Hører også f.eks sånne ladebarer når de blir fylt opp, og hvis jeg scroller med musa... Syns dette er ganske rart... Hvis jeg kobler ut fra lydkortet går lydene vekk... så det er ikke anlegget det er no galt med? er det lydkortet? eller hva i alle dager kan forårsake et slikt bisarrt problem (jeg syns det er ganske bissart...) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 vil tippe dette er elektronisk "støy" som slår inn på lydkortet. dette kommer av at alle elektroniske gjenstander sende ut signaler av div slag og lyd komponenter har en tendens til og "spille" disse av . det kan komme av dårlig skjerming av lyd kortet eller andre komponener har hadde noe ala det problemet selv men det bare putselig sluttet Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Prøvd å "mute" alle ubrukte utganger i volymkontroll? Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 HAHA! Takk skal du ha lautsprecher... muta line-in og da var det andre boller! takktakktakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå