bjaa Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Hallo Hørte en sang her om dagen, som var basert på ABBA's Gimme Gimme... Er rock, "powermetal" elns... Noen som vet hva sangen heter? På forhånd tusen takk Lenke til kommentar
Bach Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 Israelvis hadde en artig variant på SOS for en del år siden. Men jeg er rimelig sikker på at de har lagt opp (?). Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2004 Jeg fant sangen akkuratt nå Yngwie malmsteen - gimme gimme heter den, syns den er tøff jeg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Det finnes jo et helt album med de der. Har Waterloo og mange andre kjente her. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Bonus-sporet på "Beseech - Souls Highway" er også en tøff utgave av "Gimme gimme".. Litt "Type O Negative-stil" over den utgaven Lenke til kommentar
otis Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Det finnes også en sang som heter; Sinergy - Gimme! Gimme! Gimme! Den er en av et helt album som heter "Metal a tribute to ABBA" Lenke til kommentar
total Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Du har og "Me First and the Gimme Gimmes" som lager punk covere på det meste... Lenke til kommentar
Svin Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Mest sannsynligvis Beseech sin versjon du har hørt, iallefall hvis du har hørt den på radio. Den gikk om og om igjen på www.totalrock.com for en tid tilbake. Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Black ingvars heter de! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) Tror nok det var "Metal, a tribute to ABBA" trådstarter tenkte på. Black Ingvars har masse morsomt. Jeg er glad i "Hit me baby one more time" og "Livin' La Vida Loca", Black Invars-style! Edit: sangen trådstarter nevnte er på dette albumet. :-----p Endret 21. juli 2004 av LarsP Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Han sa jo sjøl at det var Yngwie Malmsteen sin versjon. Sjekk ut At-Vance sin versjon av Money, Money òg. Den er knallrå! Lenke til kommentar
Svin Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Hm. Det er bra det er noen som er våkne Lenke til kommentar
Togo Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Tror nok det var "Metal, a tribute to ABBA" trådstarter tenkte på. Jepp. Den plata ruler \o/ np: Custard - Super Trooper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå