Gå til innhold

Netconnection med ny side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LOL

Ikke nok med at sidene deres er helt herpa i Opera.

Men for en stakkar som vil se litt på produktene deres (var inne på ekstremkjøling om noen lurete) kommer denne meldingen opp:

 

"The requested resource is in use."

 

Kom dere ut fra siden jeg vil se på. De støtter ikke mer en en visning :):devil:

 

Ja jeg vet det er mulig de driver med en oppdatering av akkurat den siden jeg ville lese, men okke som

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

*hirr*

Netconnection og Opera

Kenneth H Lund

Dato: 18.08.2004

 

 

Vi har fått flere henvendelser angående støtte for Opera etc.

 

 

 

Vi har selvsagt ikke glemt dere Opera brukere, og vi jobber med å få www.netconnection.no til å fungere i Opera og andre lignende browsere. På grunn av 3. parts interesse har vi desverre ikke noen klar dato for når en slik web er klar.

 

Håper på forståelse fra de av dere som bruker Opera, vi har ikke glemt dere

link

 

Skal vi se Snekker'n startet denne tråden 21/07/2004 : 00:56, Kenneth H Lund la ut denne informasjonen på siden deres 18.08.2004, i dag er det den 8.10. Netconnection har enda ikke fikset siden sin. Jo jeg vil si de har glemt oss!

 

Irriterer meg litt at de ikke kan legge ut redirect på netconnectio.no.

Du får heller opp "Under Construction". Så for all del ikke glem at noen har en trang til å vise oss at vi er på weben. WWW 4 ever :p

 

I det hele er dette meget dårlig av netconnection.

Endret av am3k
Lenke til kommentar

Tja. Om du dobbeltklikker kommer nesten produktene opp.

Det fyller ikke framen. Max 4 linjer vises.

Nei dette er alt for dårlig.

Irriterenda at en må merke (og dra) seg nedover for å få opp resten av teksten. At de i det hele har lagt ut siden er en tragedie.

Vi får bare håpa at de (og de andre aktørene) at å legge ut noe som bare støtte IE ikke er en god idè.

Lenke til kommentar
Problemet er ikke at de ikke vet om det.

Problemet ble tatt opp her (så godt som) samtidig som de la ut siden.

Og klager er nok ikke problemet. At de taper kunder på dette er sikkert.

Det er deres tap sier nå jeg, når selv jeg klarer å lage en webside som funker noenlunde i opera (må innrømme at det er littegrann bugg på den før bilder blir hentet inn, fordi opera løser opplegget med frames annerledes nå en sist jeg oppgraderte siden for ett par år siden). Så burde man forvente at ett firma som lever av hjemmesiden sin klarer å få noen som funker ok.

 

AtW

Lenke til kommentar
Dette er grunnen til at NetConnection ikke har optimalisert web koden etter W3C standarden

 

"Ettersom webshop er direkte integrert i CRM systemet får alle endringer i kode innvirkning på det nettbaserte systmet, derfor har vi prioritert IE6.0 på bakgrunn av statistikken på besøkende."

 

Allikevel synes jeg det er dårlig av en webshop å utelukke kunder med andre nettlesere. Hva med kunder som ikke benytter Microsoft Windows som operativsystem f.eks.? Statistikken vil jeg også tro at er noe misvisende da den forrige nettsiden heller ikke fungerte korrekt i andre nettlesere enn IE, som førte til at flere ble tvunget til å benytte IE som nettleser for å kunne vise og benytte siden korrekt.

9 av 10 internettbrukere bruker IE og windows som operativsystem..... Derfor....

Lenke til kommentar

Atomic_bombermann: Det er godt mulig at statistikken du oppgir er riktig for internett generelt. Men jeg tør påstå at internett generelt, IKKE kjøper overklokkingsutstyr og casemod stuff. Slik at det du vil ha er hvordan fordelingen på hw,no sine brukere. Og så har du sånne som meg som hvis butikken ikke funker i Mozilla/Firefox så boikotter jeg siden deres. Noe som gjør det vanskelig for dem å komme seg inn på et marked hvor de må slåss med Microplex som har et godt rykte og websidere som er kjempebra.

 

Cobos

Lenke til kommentar
' date='09/10/2004 : 11:11']
Dette er grunnen til at NetConnection ikke har optimalisert web koden etter W3C standarden

 

"Ettersom webshop er direkte integrert i CRM systemet får alle endringer i kode innvirkning på det nettbaserte systmet, derfor har vi prioritert IE6.0 på bakgrunn av statistikken på besøkende."

 

Allikevel synes jeg det er dårlig av en webshop å utelukke kunder med andre nettlesere. Hva med kunder som ikke benytter Microsoft Windows som operativsystem f.eks.? Statistikken vil jeg også tro at er noe misvisende da den forrige nettsiden heller ikke fungerte korrekt i andre nettlesere enn IE, som førte til at flere ble tvunget til å benytte IE som nettleser for å kunne vise og benytte siden korrekt.

9 av 10 internettbrukere bruker IE og windows som operativsystem..... Derfor....

1. Andelen er lavere blant folk som er relativt datainteresserte (typisk den kundegruppen netconnection lever på).

 

2. Man mister 10% bare fordi man er lit lat. Det er å skusle bort kunder.

 

AtW

Lenke til kommentar

Dessuten kan flere nettlesere identifisere seg som IE.

Alle som har windows har også IE installert. Men flere og flere går nå over til alternative nettleser.

Og som nemt, kundegruppen som netconnection søker tilhører den mer avanserte delen av nettbrukerene. Som vet farene og problemene knyttet til bruk av IE som igjenn fører til at mange har installer og bruker primært en alternativ nettleser som Opera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...