Gå til innhold

Netconnection med ny side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Langt derifra det er ikke dårlig gjort det er bare tåpelig.. selv bruker jeg Mozilla og får samme problem som Jankee (ikke så rart siden begge bruker Gecko). Det betyr simpelthen at jeg fortsetter å handle på Microplex og fortsetter å ignorere Netconnection... Men det er jo naturligvis deres valg hva slags kunder de vil ha... :)

 

Cobos

Lenke til kommentar
Har noen prøvd å resize vinduet i IE etter det er loaded? forsøk å ha oppe et lite vindu, for så å dra det utover. hehe.. er noe som ikke er helt bra der :roll:

Ja de her "tabellene" som ligger under meny linkene på hvenstre side flytter seg når man forandrer strørlsen.

Lenke til kommentar

Dette er grunnen til at NetConnection ikke har optimalisert web koden etter W3C standarden

 

"Ettersom webshop er direkte integrert i CRM systemet får alle endringer i kode innvirkning på det nettbaserte systmet, derfor har vi prioritert IE6.0 på bakgrunn av statistikken på besøkende."

 

Allikevel synes jeg det er dårlig av en webshop å utelukke kunder med andre nettlesere. Hva med kunder som ikke benytter Microsoft Windows som operativsystem f.eks.? Statistikken vil jeg også tro at er noe misvisende da den forrige nettsiden heller ikke fungerte korrekt i andre nettlesere enn IE, som førte til at flere ble tvunget til å benytte IE som nettleser for å kunne vise og benytte siden korrekt.

Lenke til kommentar
"Ettersom webshop er direkte integrert i CRM systemet får alle endringer i kode innvirkning på det nettbaserte systmet, derfor har vi prioritert IE6.0 på bakgrunn av statistikken på besøkende."

:thumbdown:

 

Opera står hvertfall som "Identify as MSIE 6.0" hos meg. Dette var dårlige greier, Netconnection.

Lenke til kommentar

Det virker litt useriøst når man ikke støtter opera. Omtrent halvparten av de som har litt peil på data bruker opera og det er igjen de som bestiller fra sånne sider. Og da blir det litt dumt og ikke støtte opera. Håper dem fikser det. Gidder noen å skrive en mail å gjør dem ops på det. Skulle gjerne gjort det selv, men skal ut nå.

Lenke til kommentar
Det virker litt useriøst når man ikke støtter opera. Omtrent halvparten av de som har litt peil på data bruker opera og det er igjen de som bestiller fra sånne sider. Og da blir det litt dumt og ikke støtte opera. Håper dem fikser det. Gidder noen å skrive en mail å gjør dem ops på det. Skulle gjerne gjort det selv, men skal ut nå.

Jeg skrev en mail til de for en ukes tid siden, svaret jeg fikk postet jeg i min forrige post. Etter det jeg skjønner, er de ikke interessert i å ordne opp i koden. Veldig mange data brukere benytter enten Mozilla (Firefox) eller Opera, og jeg synes også derfor at det er helt på tryne å utelukke denne kunde massen.

Lenke til kommentar

Jaja, skulle jeg ha hatt noe, hadde det nok ikke blitt fra de. Bruker kun Opera hjemme og sider som ikke funker gir jeg rett og slett f. i

 

Men i IE (på jobb) så siden ganske så grei ut! Synd Netconnection; som flere andre her tror jeg også at andelen ikke-IE'ere er ganske høy blant kundepotensialet.

Lenke til kommentar

Vel nå kan det jo være at dette blir fikset da slik at siden vil fungere i opera også , må si jeg synest dette var svært så nedlatende kritikk , kan ikke huske at det var så negativt da andre webshopper kom med ny side som heller ikke funket perfekt i starten , feks komplett og psdata . Begge disse hadde peoblemer med opera i starten , men har nå fikset dette .

Hadde vel vært bedre om alle her sendte dem en mail og "oppfordret" dem til å fikse dette .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...