MagE Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 nå skal jeg sette all HW'en inni det nye kabinettet. jeg har også kjøpt en plexiplate som ble alt for stor. men jeg har ikke PS lengre så jeg får ikke resise bildene mine. har også borret hull i et 5 1/4deksel som jeg satte viftestyringen inn i, (hadde ikke lakk ) BTW, trenger et nytt navn på prosjektet. noen forslag? Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 DAMN det var stort! Som tidligere nevnt, silkematt ble bra keep it up noen planer om vannkjøling? du har hvertfall plass nokk -mamazboy- Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. august 2004 Forfatter Del Skrevet 9. august 2004 DAMN det var stort! Som tidligere nevnt, silkematt ble bra keep it up noen planer om vannkjøling? du har hvertfall plass nokk -mamazboy- jeg kjøpte kabinettet fordi det var stort har også planer om vannavkjøling, men først må jeg begynne og klokke men jeg greide og ødlegge psu og jeg får den ikke før om 25 dager men jeg har montert all hardware, skal bare skøyte litt ledning på en vifte og koble den opp på viftestyringa men i dei siste 3 dagene har det vert 32grader i skyggen og deilig temp i sjøen, så jeg tror dere må vente til regnet kommer før en sikklig update Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Oppdatering snart? Jeg venter i spenning, har du fått gjort noe mer? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 jeg vil ha uppdate så veldig stilig ut d du hadde gjort Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 PSU er oss posten nå. kommer troligt til og hente den på mandag. og da er jeg 90% sikker på at det blir en kjempe update. har laget et eget " strømmsystem" som skal skjule alle strømkontakter (untat hk kontakten) Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hm.. gleder meg til å se den løsningen. må selv rydde i kabinettet og trenger idéer. stå på dette blir bra Lenke til kommentar
MagE Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 det ble en større utsetelse men nå har jeg fått internett igjenn, jeg fant ut at jeg skulle bytte soveromm, så da ble det litt kabling og tull med ip adresser. men nå når det er fikset og utav verden skal jeg prøve og få lagd en større update i mårgen Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Må bare si at eg var borte hoss MagE for noen dager siden og så hele setupen meg to skjermer og hele pakka.....Utrolig tøft... skal inrømme at eg ble litt missunlig ja,... (men eg er fornøyd med mitt eget stash da...) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. september 2004 Forfatter Del Skrevet 15. september 2004 jeg skal prøve og få tak i PS. har en hel del bilder men kan nesten ikke legge ut bilder i 1600*1200 størelse Lenke til kommentar
torsk Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 jeg skal prøve og få tak i PS. har en hel del bilder men kan nesten ikke legge ut bilder i 1600*1200 størelse Last ned ogg legg inn image resizer. Det er enkelt å gratis. Lenke til kommentar
notorled Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 hmm. har lyst til å prøve dette jeg og. så jeg opnet den. Da fant jeg 2 dioder . En som er bakerst. og en "hoved" diode. Den bakerste: Bak Den fremste:fremste Begge to: hele tingen Begge diodene lyser når jeg bruker musa. Hva er de tegnene? +d1, osv. Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Flott!! Ja til store bilder! (Det er ikke mange som sitter på 56k linje!) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 (endret) UPDATE! skal finne et bedre bilde. post vist du vil ha noene andre vinkler eller noe slikt Endret 9. november 2004 av MagE Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Dette ble jo VELDIG bra , enda jeg er motstander av BIG-TOWER Veldig bra utført. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Dette er kjempebra. Btw. det er ikke et Big-tower det er et HUGE tower Lenke til kommentar
MagE Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 (endret) jeg skal ta et bilde der PSU er med. og da skal jeg prøve og få tak i et sikkligt kamera EDIT: jeg er ikke heeelt ferdig enda. vinduet ble skjeft kappet. så det må gjørest en gang til, har enda ikke satt plexi inni. har også småplaner om hjemmelagd vannavkjøling med TEC Endret 11. november 2004 av MagE Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 så veldig fint ut det kabinettet der.... er du ferdig med modden nå? (bare lurer) Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Woho!!! Stå på! Jeg har faktisk lyst på "storebroren" til det kabbiset EYE2000, så jeg har ønsket meg det til jul lenge til men, men, man får håpe :!: Lenke til kommentar
torgros Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Gøyal mod .... Håper du får et slikt kabinett til jul lolminator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå