834HF42F242 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Det er ikke Procul Harum vel (gjetter vilt)? Bra gjetta! Låta heter 'Wreck Of The Hesperus' fra albumet 'A Salty Dog'. Meget bra låt. Hør hele her! Endret 8. desember 2004 av anth Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Den linken funket dårlig, anth. Tror du bør fjerne www foran `:] Lenke til kommentar
moray Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Funker fremdeles ikke. Virker som om det bare er jeg som ikke får lastet de ned? Fikk ikke lastet ned det forrige quizzet ditt heller når jeg tenker meg om.. Merkelig. Edit: bilde Endret 8. desember 2004 av morcan Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Oppgave. Kan noen si meg hvilken skuespillerinne som her resiterer fra Kafka? Hun har bla. spilt en person av ubestemmelig kjønn (severdig film forresten) ... Mannen som står for musikken har før jobbet med Future Sound of London. Edit: Oops her var det mer linkgalskap Endret 8. desember 2004 av A_N_K Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Tipper på Elizabeth Hurley som spilte djevelen i Bedazzled Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nai, ingen av de ovennevnte. Elizabeth Hurley hah, jeg sa skuespillerinne :_) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Tilda Swinton! *EDIT: Kom med nytt spørsmål noen... Jeg er lat. Endret 8. desember 2004 av Zyklon Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nai, ingen av de ovennevnte. Elizabeth Hurley hah, jeg sa skuespillerinne :_) eeh ..du mener kanskje hun er dårlig som skuespiller? Kan godt være - har ikke peiling Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Funker fremdeles ikke. Virker som om det bare er jeg som ikke får lastet de ned? Fikk ikke lastet ned det forrige quizzet ditt heller når jeg tenker meg om.. Merkelig. Edit: bilde Snodig! Det må være noe med innstillingen i nettleseren din da... Den siden du får opp, kommer kun hvis filen ikke eksisterer. Fikk du den feilmeldingen etter at svaret kom? Jeg fjerner nemlig filen hver gang rett svar er postet. Uansett så skal linken øverst i denne tråden fungere nå... Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Elizabeth Hurley har like mye skuespillertalent som en trestokk. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 *EDIT: Kom med nytt spørsmål noen... Jeg er lat. Næsjda, ikke så lat. Bare ta en enkel - som "hvilket band har en 21 minutter lang låt som heter I" eller noe. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Næsjda, ikke så lat. Bare ta en enkel - som "hvilket band har en 21 minutter lang låt som heter I" eller noe. :!: Flere en meg som har fått det med seg ser jeg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Nei ingen vil visst, tar et enkelt spørsmål jeg da for å få det igang igjen: Hvem artist oppkalte David Bowie låten Jean Jeanie etter? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Iggy Pop?` He....søkt på nett og fant tre kandidater Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Iggy Pop?` He....søkt på nett og fant tre kandidater Thats right Iggy var det.. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Og jeg som trodde det var Jean Genet? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Og jeg som trodde det var Jean Genet? Jean Genie var det...gadd ikke sjekke hvordan det skrives først, men det var rett savr iallefall Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Jeg mente personen Jean Genet, men kjør i vei :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå